piątek, 26 lipca 2019

Rozdział 9 (Sezon 1 odcinek 9)


Znalezione obrazy dla zapytania ally dawson GIF-Laura * powiedziała siostra patrząc na mnie . No i wpadłam * Nie dałaś nawet przespać się chłopakowi?

-Przecież spał, na kanapie * powiedziałam pokazując rozwinięty koc, dzięki boże że zostawiliśmy w takim stanie kanapę.

Znalezione obrazy dla zapytania ross and riker lynch gif-Jak w domu, chociaż byś posprzątał * powiedział jego brat a mnie rozśmieszyło.

-Dobra idę wziąć prysznic a potem zjemy coś, no i pasowało by pogadać o tym co było wczoraj

-Van nie będę przepraszać za prawdę

-Właśnie że będziesz. Wiara w mój związek bardzo mnie zabolała * powiedziała wychodząc z Rikiem z pokoju. Podeszłam do Rossa i specjalnie zaczęłam jeździć mu po twarzy dłonią. 
Podobny obraz
-Mogłeś nie zakładać koszuli * przejechałam mu po klacie * Mam udawać że nie lecę na Ciebie, że między nami nic nie ma, kiedy ty ciągle mnie dotykasz?! * powiedziałam zła.

-Nie potrafię się opanować * powiedział dotykając mojego policzka. Odsunęła się

-Ross to co zdarzyło się wczoraj i dzisiaj i teraz * powiedziałam znów zbliżając się do niego
Podobny obraz
-To koniec, tak wiem * powiedział a ja przytuliłam się do niego

-Ostatni raz..?

-Ostatni * powiedział tuląc mnie, boże lecę na Lyncha.

Podobny obraz-Ale trzymaj mnie jeszcze chwile * powiedziałam mając nadzieje że ta chwila potrwa dłużej.

Nie trwała, nie wiem kiedy odkleiliśmy się od siebie, wiedzieliśmy że zaraz zejdzie nasze rodzeństwo dlatego Ross piekł naleśniki a ja robiłam herbatę i ustawiałam talerze tak jak powinno być. Jedząc śniadanie Van jak i Rik chwalili blondyna za naleśniki, nie powiem robił genialne, rozmawialiśmy trochę po czym stwierdziliśmy że trzeba odstawić chłopaków na miejsce bo my musimy się szykować. Niby graliśmy wieczorem ale musieliśmy być wcześniej. Najpierw zgodnie z planem pojawili się chłopcy przez których dziewczyny zaczęły piszczeć i wrzeszczeć. No tak chłopcu byli ideałami miliona dziewczyn.
Podobny obraz
-Ehm, lecą na Rika

-Nie tylko * powiedziałam pokazując na laski które nie dały przejść Rossowi. 
Wybuchłyśmy śmiechem obie. Przez co inni się zaśmiali.

Zrobili sobie zdjęcie z prowadzącym. No i połową widowni. Dziewczyny nie za szybko puściły Rossa, co nas jeszcze bardziej rozśmieszało. No i w końcu my....

Znalezione obrazy dla zapytania laura marano and vanessa marano gif-A teraz druga gwiazda która u nas wystąpi Laura Marano z siostrą Vanessa Marano * reszta zaczęła piszczeć, zdecydowanie to faceci. Uśmiechałam się idąc.

Stanęłyśmy na chwilę i się do siebie przytyliśmy. Co wywołało kolejną furię. W końcu usiedliśmy na kanapie przy zespole R5. Ja koła Rockego, Rydel obok a z drugiej storny Ell. Ross między Van a Rikiem. 
Podobny obraz
-Tak się cieszę że goszczę jeden z najlepszych zespołów i piękne utalentowane siostry Marano *zerknęłam na Rossa, wiedziałam że nie powinnam. Ale on też patrzył, nie wolno powiedziałam w myślach modląc się żeby zrozumiał.

-Vanessa wraz z Rikiem grają razem w serialu.Już 3 lata?

-Tak dokładnie * odpowiedział Rik a Van się uśmiechnęła

-Wasze postacie nie są razem, ale z tego co wiemy wy tak

-Tak jesteśmy razem pół roku

Znalezione obrazy dla zapytania ross lynch gif-Żeby to było i trwało jak najdłużej

-Żeby on z nią wytrzymał * wtrącił się Ross co tylko rozśmieszyło widownie.

-No właśnie Ross, Tobie przydarzyło się tak że grasz z młodszą siostrą Marano

-Tak pilnujemy ich bo by się zabili * powiedziała Rydel co też rozśmieszyło widownie.

-Czemu?, ostatnio w wywiadzie Ross wypowiedział się że zdecydowanie Laura jest jego ideałem.

-Nie podałem kto jest moim ideałem, ale jaką bym chciał

Znalezione obrazy dla zapytania ally dawson GIF-No właśnie, i wszyscy twierdzą że jest nią Laura. * chciałam się wtrącić ale gdybym rozpętała piekło to nie wiem czy nie odwołali by programu. Dlatego siedziałam cicho.

-No dobrze, to tylko my czytelnicy możemy się domyślać czy jest to Laura czy ktoś inny.

-No właśnie.

Znalezione obrazy dla zapytania ally dawson GIF-A teraz zaśpiewajcie. Na to czekamy * Wstali i zaśpiewali dwie cudne piosenki byłam w szoku, mają tak genialne głosy że to nie możliwe, że wcześniej ich nie słuchałam. Przyszła i pora na mnie i na Rossa., Spojrzałam na niego. A on wziął gitarę i zaczął grać pierwsze nuty piosenki….

Ross: Ocean jest ciężki Twoja obecność jest silna Ciągniesz mnie głębiej  Byłaś tu przez cały czas
Pamiętam czas, kiedy pierwszy raz cię zobaczyłem Myśl, że będziesz moja, była tak dobra
Jedno spojrzenie w twoje oczy i przysięgam, że wiedziałem
Razem : O twoim pocałunku, twoim dotyku, twojej miłości
I nie potrafię oddychać Walczę Moje serce jest spokojne
Bo tonę Bo tonę  W twojej miłości

Laura : Wygląda na to, że wszystkie piosenki o miłości są złe Myślałam, że lecę (lecimy, lecimy) I im coraz wyżej, tym dalej upadamy Ale czuję, że jestem wysoko (tak wysoko, tak wysoko)

Kiedy oparł głowę o moją myślałam że się przewrócę.

Ross : Ciągle kłamałem, i grałem głupca I zauważyłem, że nie ma Cię ze mną I przez ten cały czas nie wiedziałem 
O twoim pocałunku, twoim dotyku, twojej miłości

Razem : I nie potrafię oddychać Walczę Moje serce jest spokojne Bo tonę Bo tonę  W twojej miłości

Ross : Oh, teraz nie złamiesz mojego serca Nie opuszczaj mnie, chcę więcej  Daj mi miłość, daj mi kogoś do zatrzymania

Razem : Posługiwanie się gwiazdami nie doprowadziło nas zbyt daleko, oh nie, oh nie Nigdy nie złamię Ci serca
Jesteś tym, czego szukałam 
Laura :  Wszystko czego na zawsze potrzebuję, jesteś Ty


Posługiwanie się gwiazdami nie doprowadziło nas zbyt 


daleko, oh nie, oh nie


Razem : I nie potrafię oddychać Walczę Moje serce jest


 spokojne Bo tonę\ Bo tonę  W twojej miłości (miłości)

Tonę w twojej Tonę (tonę) Tonę (tonę) Tonę w twojej


 miłości W twojej miłości  Wiadomości z gwiazdami
Toną w twojej miłości