poniedziałek, 6 stycznia 2020

Rozdział 33 ( sezon 3 odcinek 1)



Znalezione obrazy dla zapytania R5 gif-Wygląda jak anioł.  * odpowie Ell

-Głupek ona zawsze była jest i będzie aniołem. Lau pamiętaj gdyby nie Ross to ja bym dawno starał się o Twe serce * powiedział całując ją w rękę.

-Hej, Laura * odrzekł Calum * dziękuje Ci. Dziękuje za to że pojawiłaś się w moim życiu, za to że postanowiłaś zagrać  w ,,Austin & Ally”. Za to że spędzony z tobą dzień był genialny. Za to że byłaś zawsze uśmiechnięta. Pamiętaj że zawsze będziesz w moim sercu, bo już dawno je zajęłaś wg nie świadomie. Pamiętaj że będę Cię pamiętać tą piękną, uśmiechniętą Laura. Jesteś najpiękniejszą istotą na świecie. 

-Dziękuje za to że zmieniłaś Świat Rossa do góry nogami. Dziękuje za To że pokochałaś tego palanta * odrzekł Ell uśmiechając się * Żegnaj mała. * Do sali weszła Rydel z Andreiem. Calm, Rocky i Ell wyszli.


Znalezione obrazy dla zapytania R5 gif
-Laura, przepraszam za mieszanie w Twoim życiu, wiem że gdyby nie Ross to mnie byś kochała, ale to nic zawsze chciałem Twojego szczęścia * pocałował ją w czoło po czym wyszedł.

-Cześć malutka. Serio przestałaś walczyć. Jako mogłaś naprawdę jak mogłaś się poddać. Jesteśmy tutaj wszyscy i chcemy byś walczyła, nie chce z Tobą że żegnać bo wierze że za chwile wrócisz do nas.No bez przesady ty byś się poddała?, przecież to nie możliwe. * Do sali weszła ostatnia osoba która dzisiejszego dnia miała się pożegnać z Dziewczyną.

-Laura * powie siadając przy niej na stołku. Weźmie ją za dłoń.  * Przepraszam za to że byłem i jestem głupim, przepraszam za to że pozwoliłem by twe serce przestało walczyć. Przepraszam że pozwoliłem Ci się we mnie zakochać. Przepraszam za to że nie mogłem dać Ci szczęścia o którym marzyłaś. Przepraszam za to ile wycierpiałaś. Kocham Cię i zawsze będę Cię kochać. Naprawdę zawsze. Zamierzam kiedyś pojawić się tam na górze i prosić Cię o to byś dała mi szanse. Nikt nigdy nie będzie się dla mnie liczył tak jak ty, nie zakocham się bo ty zabierasz tam na Górę moje serce.  Kocham Cię * powie po czym wstanie i pocałuje ją  w usta * Żegnaj Lauro, Mario Lynch. Tak powinnaś się nazywać, skarbie * powiedziałem  wychodząc z jej pokoju. Chwile po wyjściu chłopaka weszli do sali lekarze. Zaczęli ją odpinać. My wszyscy czekaliśmy na pisk maszyny. Oznaczający że to koniec.
Znalezione obrazy dla zapytania R5 gif


Perspektywa Laury

Byłam bardzo blisko ściany. Jednak musiałam odpowiedzieć na kilka pyta

-Chcesz zobaczyć ich po raz ostatni>?

-Tak * odrzekłam patrząc na każdego z osobna, jednak jedna osoba doprowadziła mnie do łez. * On też cierpi? * zapytałam patrząc na Rossa

-Tak, bardzo mocno Cię kocha

-A a co z resztą? * zapyta a ktoś pokaże jej dobre z 10 lat po jej śmierci. Będą w domu Van i Rika. Mała 10 letnia dziewczynka będzie gonić swego 6 letniego brata i wyzywać na niego. Rydel z brzuchem pojawi się u progu drzwi niosąc jakąś paczkę. U jej boku będzie Ell. Ktoś na placu będzie smażył schaby na grillu. To będzie Ross który jako jedyny z całego towarzystwa nie ma nikogo u boku

-Dlaczego jest sam?

-Bo 10 lat temu umarła miłość jego życia. Od tego czasu nie kręcił się za żadną, chociaż wiele mu nie daruje, wysyłają kwiaty, czekoladki zaproszenia na wyjście wspólne. Jednak on w dniu Twej śmierci powiedział ....

-,, Nikt nigdy nie będzie się dla mnie liczył tak jak ty, nie zakocham się bo ty zabierasz tam na górę moje serce.''.  Naprawdę uważa że zabrałam se sobą jego serce

Znalezione obrazy dla zapytania r5 gif-Tak Laura on nie widział  po za Tobą życia * Zobaczyłam jak Raini wraz z Calmem witają się ze sobą. Ross mówi jakąś ripostę przez co dostaje w głowę od Raini.

-A co z../? Nagle usłyszała puls... Otworzyła oczy zobaczyła białe ściany i jakiś ludzi obok niej. Domyśliła się że to lekarze

-Co, gdzie ja?

-E... Pani Laura Marona, obudziła się Pani

Znalezione obrazy dla zapytania laura marano gif-Obudziłam się?, co gdzie?, co się stało

-Czy Pani pamięta że nie cały rok temu miała wypadek.

-Ja wypadek* spojrzałam zrezygnowana na lekarza * Kim ja jestem co Pan powiedział>?

Perspektywa Rosa

Czekaliśmy na wyjście lekarza. Dziewczyny przytulały się do facetów i płakały. Tak również było ze mną. Nie miałem ochoty żyć dalej w tej chwili chciałem umrzeć.

-To znaczy że będziemy mieć córkę?

-Tak, zostało mi jeszcze trochę czasu

-Chciałbym byś wyszła za mnie, przed narodzinami dziecka

-Zwariowałeś?

-Czekałem na Ciebie całe życie, nie chce Cię stracić.  * powiedział mój brat do Van na bank pokazując na mnie. Jednak nie reagowałem czekałem na lekarza, aż wyszedł.

-Mam dla Państwa wiadomość. Laura, obudziła się. W chwili kiedy urządzenie zaczęło pikać że jest wyłączone otworzyła oczy. Problem polega na tym że niczego nie pamięta

-Jak to nie pamięta * powiedziała Ellen

-Nie pamięta wypadku, nie wie kim jest...
Znalezione obrazy dla zapytania r5 gif
-Czy mogło byś gorzej? * zapytał Rocky

-Tak, idioto mogła umrzeć, ale Laura żyje a to oznacza że ona ona nie umarła * powiedziała bez sensu Raini

-Możemy do niej wejść

-Tak, ale proszę jej nie forsować pytaniami typu ,,pamiętasz jak?, pamiętasz kim jestem?* Weszłem pierwszy do pokoju. Klekłem dosłownie przed nią.

-Kim Pan jest

-Laura,tak bardzo Cię przepraszam przeprasza że jestem skurwysynem

-Kim jesteś>?

-Mam na imię Ross Lynch * powie po czym wyjdzie od niej.

Perspektywa Laury

Znalezione obrazy dla zapytania r5 gifPoznawałam dzisiaj zadziwiające osoby. Jednak jedna przypadła mi do gustu, nie przepraszam dwie. Jeden to chłopak który wszedł jak tornado do mojego pokoju ukląkł przeprosił za to że jest jak on to powiedział a skurwysyn przedstawił się jako Ross lynch i wyszedł. Drugi natomiast wysoki brunet z ślicznymi niebieskim oczami. Spodobał mi się, to taki tak czar że spojrzałam na niego i od razu mi się spodobał. Zabawne naprawdę. Poznałam moich rodziców, nie rozumiem tylko dlaczego ciągle płakali. Mam nadzieje że ze szczęścia. Potem weszła chyba para, taka śliczna blondyneczka co dziwne podobna to tego blondaska Rossa tak?, i jej chłopak jak wcześniej powiedziałam Ell... Jakoś tak, stwierdziłam że łatwiej mi będzie mówić Ell. Potem weszła kolejna para, dziewczyna z brzuchem w dobrym 8 miesiącu i chłopak też blondyn, Ci blondyni to na bank rodzeństwo to aż nie możliwe by byli tak podobni. Dziewczyna oświadczyła mi że będę za niedługo chrzestną. A dziecko przyjdzie na świat za nie cały miesiąc i  chcą się pobrać przed narodzinami, ponoć to pomysł jej partnera tego blondyna co wcześniej wspomniałam że jest strasznie podobny do tej blondyneczki i tego młodego blondyna. Nazwał mnie mała i przedstawił się jako mój przyszły szwagier Rick. Fajnie, będę mieć szwagra. No i kolejna paczka znajomych Rainie taka brunetka z czarnymi kręconymi włosami w towarzystwie rudzielca i bruneta. Calm jak się nie mylę to rudzielec a brunet to Rocky. Całkiem fajni Ci moi znajomi. Jednak martwił mnie fakt że tylko się przedstawili nie opowiadając mi kim są, dlatego sama zaczęłam pytać tej mojej niby siostry Van.
Znalezione obrazy dla zapytania przystojny chłopak gif
-Kim jest ten cały Andrew, całkiem przystojny chłopak, chodziłam z nim, byłam w związku? * zapytałam cała podekscytowana przez co siostra spojrzała na swojego narzeczonego ze smutną miną. Nie wiedziała do końca co ma mi powiedzieć.

-nie, byliście parą, ale zerwaliście, On Ci się podoba?

-Nie wiem, chyba jest całkiem.... .Przystojny

-A co z takim wysokim blondynem podobnym do mnie?

-Ee ee.?

-Rossem>?

-A co ma z nim być * zapytałam przez co znów spojrzeli na siebie.

-nic nic, musimy zacząć szykować ślub  i wesele.
Znalezione obrazy dla zapytania vanessa marano gif
-A gdzie chcecie zrobić?

-Weźmiemy ślub cywilny, a przyjęcie weselne u Lynchów, jakiś katering i dobra muzyka spotkanie rodzinne

-A nie chcesz dużego wesela?

-nie, jeśli wiem za kogo chce wyjść za mąż to po co mi ta szopka z hucznym weselem?

-Nie wiem, mam wrażenie że jesteś osobą którą kręcą takie klimaty.