środa, 24 lipca 2019

Rozdział 8 (Sezon 1 odcinek 8)

Podobny obrazSama poszła umyć te czarne myśli, to straszne lecę na Lyncha to straszne. Przecież te pocałunki były dla mnie jak miód dla misia. Umyłam twarz, to straszne miał racje zakocham się w nim. Ale muszę dla swego dobra uważać że nie. Jeszcze tylko 2 miesiące i dwa tygodnie, i będziemy się widywać tylko na planie nic więcej. Jeszcze tylko tyle. To nie normalne. boże.Wyszłam spod prysznica i założyłam piżamę. Krótkie spodenki i koszulkę na ramiączkach.-Ross? * zapytałam a on siedział na kanapie i oglądał tv. Przysiadłam się do niego oglądaliśmy jakiś Horror. Musiałam, musiałam się do niego przytulić.


-Boisz się? * zapytał nagle

-Tak, nie cierpię horrorów

-To jak ty wytrzymałaś ten film… * urwał bo przypomniał sobie jak wyszłam z filmu.

-Ja, już… * zaczęłam ale on mi nie pozwolił.

Podobny obraz
Kocham ten gif 
-Laura, nie powinnaś * zaczął patrząc na mojego oczy to ja zrobiłam pierwszy krok. Musnęłam jego usta a ona odwzajemnił pocałunek. Całowaliśmy się chwilę, aż w końcu usiadłam na nim. Pieścił dłońmi moje ciało. Chciałam tego zdecydowanie. Odcunełam się i zdjęłam mu bluzkę. Przejechałam dłonią po jego klacie.

-Laura my? * zapytał ale znów zamknęłam mu usta pocałunkiem. * chcesz tego?

-Tak, chce * powiedziałam dalej całując się z nim. Pocałował moją szyje po czym ściągnął moją koszulkę.

-Ty to już umierasz czy co? * Spojrzał na mnie a ja dalej się denerwowałam

-Boję się * odparłam przerażona

-Czego.>?
Znalezione obrazy dla zapytania austin & Ally gif
-Że jednak miałeś racje i się w Tobie zakocham * powiedziałam szczerze a ten zaczał się śmiać.

-Uważasz że to straszne się we mnie zakochać? * zapyta dotykając mojego podbródka a potem odzielajac włosy z twarzy

-Tak,to jest straszne. miałam trzymać się od Ciebie z daleka, a ty odemnie. Mieliśmy tylko trzy..... * Nie dokończyłam ujął moją twarz w swoich dłoniach i muskał usta. Znów czułam się jak w niebie. Kurwa... ja się w nim zakochałam. Zdjął moje spodnie, a ja pozbyłam się w tym czasie swoich. Bielizna zdjeliśmy nawet nie wiem kiedy. Znów usiadłam na nim, delikatnie kołysząc się w przód i w tył.
Podobny obraz
-Dziewczyno, tracę przez Ciebie rozum, zaraz Cię wykorzystam, a nie chce tego.

-nie chcesz? * spytałam zawiedziona

-Nie wyobraź sobie że mi nie zależy na Tobie* odparł patrząc na mnie

-Co?, jak to?

-Śmiałem się z Ciebie że się zakochasz, a sam.... Kiedy jesteś obok moje serce bije mocniej. * Powiedział a ja znów musnełam jego usta. * To poczułem.....Wtedy w wesołym miasteczku, jak ja błagałem by ten pocałunek nie miał końca, to było takie dziwne, czułem dreszcze w brzuchu. Miałem wrażenie że odpłynę. Potem kombinowałem jak Cię pocałować, ale nie mogłem najnormalniej w świecie nie mogłem.

-nie było okazji..?

-Nadarzyła się jedna jedyna na plaży, ale wtedy mi tylko dopiekłaś * zaczęłam się śmiać

Podobny obraz-Ross, my nie możemy być razem * odparłam a on posmutniał

-Wiem Laurao * dotknął mojego policzka

-Wyjeździsz w trasę, to nie ma sensu

-Ale wrócę

-Nie chce związku na odległość, mnie też czeka nagrywacie płyty, nasz serial a potem może też bd mieć koncerty i co będziemy wiecznie daleko od siebie. Taki związek to porażka.

-A ja w to nie wierzę, jeśli ludzie bardzo chcą dają radę.

-nie, nie Ross, ty się zakochasz jeszcze zobaczysz, ja to jakieś 

zauroczenie. Spodobało Cię się po prostu to że stawiam na swoim.

-To jest boskie, ale dobrze jeśli to koniec i nic nie będzie to chce coś jeszcze zrobić

Podobny obraz-ROSS!! * zamknął mi usta pocałunkiem znów całowaliśmy się jak opętani. Zdecydowanie oboje się w sobie zakochiwaliśmy, ale nie chcieliśmy tego przyznać, tu zaczynał się problem. Czy to może być coś więcej, nie nie chce związku na odległość. Nie chce tego. Pomyślałam ale oddawałam się blondynowi bez reszty. A on delikatnie całował moją szyję i zjeżdżał w dół. Nie pytałam o nic, chciałam tego i on też. Jeśli później mamy udawać że nic...* Ross

-Tak * weschnał myśląc że to koniec

-To jeden jedyny raz następnego nie będzie, a kiedy wrócę 
Podobny obrazbędziemy tylko znajomymi * powiedziałam miedzy pocałunkami.

-Zgoda * wyszeptał i wrócił do pocałunków poddałam się położył mnie na kanapie a on tym razem zajął się wszystkim. Odwzajemniałam każdy pocałunek, a chwile doznania z nim były nieziemskie. On jest za dobry w te klocki zdecydowanie za dobry. Kiedy dochodziłam nie mal wbijałam się pazurami w jego plecy. Jednak jego to nie bolało sam sapał i wielbił słowami moje imię. Po wszystkim dostałam jeszcze buziaka na dobranoc i zasnęliśmy wplątani w siebie, niczym jedno ciało. Tradycyjnie na łyżeczkę z połączonymi nogami. A on wtulił twarz w moje włosy. Boże zakochuję się w  zakazanym owocu, a sex z nim nic mi nie pomógł.Rano kiedy wstałam  zobaczyłam że blondyn się na mnie patrzy

-Czemu nie śpisz?

-Chciałem na Ciebie popatrzeć

Podobny obraz-Wiesz że mamy piosnkę do napisania prawda?

-Tak, wiem to straszne występować z Tobą na scenie * przybliżyłam się do niego bardziej po czym musnęłam jego usta raz jeszcze, od razu odwzajemnił pocałunek

-Tak, zdecydowanie jest to straszne * zaśmiał się łobuzersko a ja razem z nim.

-Dobra, koniec romansów, musimy napisać piosenkę dzisiaj występ

-A potem lecisz

Znalezione obrazy dla zapytania zakochani gif-Tak lecę daleko od Ciebie, idę do łazienki * powiedziałam zostawiając go samego. Nie byłam pewna czy zaproponować mu wspólną kąpiel, przecież się pieprzyliśmy ( sorki za słownictwo ), wieczorem. * Idziesz ze mną? * zapytałam a on w sekundę dziesięć znalazł się obok mnie. Nie zdecydowanie będę musieć się leczyć po tych dramatycznych przeżyciach. Znów moje usta znalazły jego a on uniósł mnie w górę bym zaczepiła nogi wokół jego tali i oparła się o ścianę.

-Byłem Twoim pierwszym? 

-Prawda

-myślisz że popełniamy błędy? * powiedział patrząc na mnie

-Nie mam pojęcia,poczułam że to właśnie z Tobą chce zrobić * powiedziałam całując jego szyje.Znów odlecieliśmy za dobry był w te klocki. Zdecydowanie. A nasze złączone ciało jak dla mnie było jednością, prowadził mnie genialnie, jakby przede mną było milion innych dziewczyn. Poruszaliśmy się rytmicznie i chociaż błagałam jąkając bym szybciej doszła nie zrobił tego, torturował mnie wiedząc że tego właśnie potrzebuje.

-Ros Lynch kocham Cię!! * wrzasnełam kiedy doszłam

-Co? * powiedział między pocałunkami
Podobny obraz
-Nic * powiedziałam, bo za nic w świecie nie potwierdziła bym słów które wypowiedziałam wcześniej. Kiedy i on skończył. Wyrzucił gumkę do kosza po czym oboje wzięliśmy odżywczy prysznic. Ross z mokrymi włosami ubrał się w to co miał na sobie wczoraj, ja natomiast ubrałam się w niebieską sukienkę, bo było mi zdecydowanie za gorąco. Usiedliśmy przy pianinie wymyślając piosenkę jak na poczekanie.

-A może tak * powiedziałam śpiewając : Wygląda na to, że wszystkie piosenki o miłości są złe Myślałam, że lecę (lecimy, lecimy) I im coraz wyżej, tym dalej upadamy Ale czuję, że jestem wysoko (tak wysoko, tak wysoko)

-Dobre mamy chórki *powiedział grając pewną melodie spodobała mi się. Spojrzałam na chłopaka po czym najnormalniej w świecie zaczęłam śpiewać : Oh, teraz nie złamiesz mojego serca
Nie opuszczaj mnie, chcę więcej  Daj mi miłość, daj mi kogoś do zatrzymania 
Posługiwanie się gwiazdami nie doprowadziło nas zbyt daleko, oh nie, oh nie


Podobny obraz-Komponowaliśmy dobre kilka godzin nie wiedząc że ktoś jest w domu.A kiedy moja siostra z Rikiem zeszła na dół zakończyliśmy naszą piosenkę. Ross ciągle mnie zaczepiał pod pianinem. A to muśniecie ręki, a to delikatne szurniecie nogi. Dam mu popalić.

-Świetne, ile nad tym siedzicie?

-A która jest?, bo zaczęliśmy jakoś w nocy

Znalezione obrazy dla zapytania vanessa marano gif-Ej Ross ty czasem nie byłeś tak ubrany wczoraj? * zapytała moja siostra nalewając do kubków sok. Dyr kłam znów dotknął mojej nogi przejeżdżając ręką.

-Laura stwierdziła po meczu że musi napisać piosenkę i mi nie darowała * jak na poczekanie miał wymówkę skubany.

-Ciekawe, a my nic nie słyszeliśmy

Znalezione obrazy dla zapytania riker lynch gif-Wiesz zanim wymyśliliśmy Muzykę kompozycje i słowa trochę minęło