poniedziałek, 22 lipca 2019

Rozdział 7 (sezon 1 odcinek 7)


Siedziałam czekając na siostrę w salonie. Nagle wpadłam na piosenkę niesamowite. Jaka idealna. Wzięłam kartkę i długopis.  Zaczęłam pisać.


Co cię nie zabije to cię wzmocni,
Staniesz się odważniejsza
To, że jestem sama, nie znaczy, iż jestem samotna
Co Cię nie zabije, zahartuje cię
Jeszcze bardziej pełna życia*
To, iż odszedłeś, nie znaczy, że to mój koniec



Co cię nie zabije to cię wzmocni, wzmocni, 
Tylko ja sama ze sobą
Co cię nie zabije to cię wzmocni,
Staniesz się odważniejsza
To, że jestem sama, nie znaczy, iż jestem samotna

Doszły cię słuchy, że zaczęłam od nowa, mając kogoś nowego
Doszły cię słuchy, że świetnie sobie radzę bez ciebie


Znalezione obrazy dla zapytania Ross Lynch gifTyle napisałam i usłyszałam dzwonek do drzwi. Zobaczyłam Rossa. Wpuściłam go i weszliśmy do środka.

-Wysłali Ciebie na przeszpiegi?

-Wiesz to że mają trzy miesiące związku miało pozostać miedzy nami, a nie ogłosiłaś wszystkim * upadłam na kanapie.

-Wiem, doskonale to wiem, jednak wkurzył mnie fakt że mnie ciągle próbują z Tobą połączyć

-Co to>?

-O ty słuchać jak diabli

-Sorki ale widzę że komponujesz

Podobny obraz-Tak w złość wyszła mi piosenka chcesz posłuchać?

-Tak * wzięłam gitarę a ona usiadł po drugiej stornie. Zaczęłam od zwrotki która nagle wpadła mi do ucha....


Wiesz, łóżko wydaje się cieplejsze

Gdy śpię w nim sama

Wiesz, moje sny są kolorowe
A ja robię tylko to, co chcę

Myślisz, że zabrałeś najlepszą część mnie 
Że to ty śmiałeś się ostatni
Pewnie myślisz, że wszystko co dobre odeszło
Myślisz, że po twoim odejściu się załamałam
Że będę błagać, żebyś wrócił
Skarbie, nie znasz mnie
Gdyż jesteś w wielkim błędzie

Co cię nie zabije to cię wzmocni,
Staniesz się odważniejsza
To, że jestem sama, nie znaczy, iż jestem samotna
Co Cię nie zabije, zahartuje cię
Jeszcze bardziej pełna życia*
To, iż odszedłeś, nie znaczy, że to mój koniec

Co cię nie zabije to cię wzmocni, wzmocni, 
Tylko ja sama ze sobą
Co cię nie zabije to cię wzmocni,
Staniesz się odważniejsza
To, że jestem sama, nie znaczy, iż jestem samotna

Doszły cię słuchy, że zaczęłam od nowa, mając kogoś nowego
Doszły cię słuchy, że świetnie sobie radzę bez ciebie

Nie spodziewałeś się, że powrócę
Powrócę tanecznym krokiem
Próbowałeś mnie zniszczyć, lecz patrz

Co cię nie zabije to cię wzmocni,
Staniesz się odważniejsza
To, że jestem sama, nie znaczy, iż jestem samotna
Co Cię nie zabije, zahartuje cię
Jeszcze bardziej pełna życia
To, iż odszedłeś, nie znaczy, że to mój koniec

Co cię nie zabije to cię wzmocni, wzmocni, 
Tylko ja sama ze sobą
Co cię nie zabije to cię wzmocni,
Staniesz się odważniejsza
To, że jestem sama, nie znaczy, iż jestem samotna

Dzięki tobie rozpoczęłam coś nowego
Dzięki tobie nie mam złamanego serca
Dzięki tobie w końcu zaczęłam myśleć o sobie 
Wiesz, ostatecznie dzień, w którym odszedłeś okazał się moim początkiem
Mimo wszystko

Co cię nie zabije to cię wzmocni,
Staniesz się odważniejsza
To, że jestem sama, nie znaczy, iż jestem samotna
Co Cię nie zabije, zahartuje cię
Jeszcze bardziej pełna życia
To, iż odszedłeś, nie znaczy, że to mój koniec


 
Spojrzałam na niego jak zakończyłam piosenkę. Odłożyłam gitarę i napiłam się Wodę.
Znalezione obrazy dla zapytania Ross Lynch gif
-Genialna piosenka musi być na Twojej płycie

-Skąd wiesz że wydaje płytę

-sory no jesteś słynna Laurą Marono. Aktorka, kompozytorka, modelka. Brak słów do opisania Ciebie.

-Może od razu stwierdzisz że jestem zimna jak lód bądź wodą.

-Zorientowałaś się * zapytał spanikowany

-Ależ oczywiście, kiedy Rani czytała to na plaży wiedziałam że to o mnie i mnie to wkurzyło.
Znalezione obrazy dla zapytania Ross Lynch gif
-Co Cię wkurzyło? * zapytał nie co rozśmieszony

-Że jestem zimna, jak woda. Że jestem spokojna że opisałeś mnie

-Spoko, spoko kogoś musiałem podać.

-Spoko następnym razem walnij po prostu że jestem Twoim ideałem

-prosto z mostu? * zapytał śmiejąc się

-Tak, przecież już tylko 2 miesiące i 2 tygodnie i koniec.

-Jak liczy, dobrze następnym razem walnę tak. Tylko że teraz to zepsułaś.

Znalezione obrazy dla zapytania Ross Lynch gif-Spokojnie  nie długo Lecę do LA mam sesje zdjęciową. Nie będzie mnie tydzień. A moja siostra tydzień będzie mieć chatę wolną.  Także pogodzą się i znów wrócą do siebie.

-Spoko, oni teraz na pewno nie zerwią, a to oznacza że będziesz moja>>?

oj nie dużo nam czasu zostało

-Uwierz że strasznie mało * zaśmiałam się aż nagle zadzwonił tel 

-Lau,  za godzinę trzeba się zbierać, ogarnij chłopaków i spotkamy się u mnie

-nie ma problemu Trish już po nich jadę

-OK to pa

-Pa słońce

-Gotowy na mecz? * spytałam wstając z kanapy i zmierzając po torebkę.

-Tak, jestem gotowy, ale powiedz mi jeszcze coś, oprócz wymiatania w grę bijatycką w czym jesteś dobra?

Podobny obraz
-Hmy np w tym * powiedziałam po czy przybiliśmy sobie żółwika, no i  w całowaniu? * zaśmiałam się zamknęłam drzwi za sobą. * Ale tego nie będziemy sprawdzać.

-Hahaha, pytam poważnie wsiadaj * powiedziałem otwierając przede mną samochód.

Perspektywa Rossa

Znalezione obrazy dla zapytania Ross Lynch gifChciałem, tego nagle chciałem poznać Laure. Przecież wymiatała w grę dla facetów. Usiadłem za kierowcą i ruszyliśmy.
-Wiesz, nie wiem czy mogę się chwalić tym w czym jestem dobra. 
A co jeśli to wykorzystasz?

-Będę ostrożny

-nie nie powiem * zaśmiała się. jechaliśmy jeszcze chwilę. Fajnie będzie się z nią grać, jednak jest miła. Ciekawa i wgl ładna. Ale nie ważne teraz jechaliśmy po Calma a potem na mecz. Ta gaduła nigdy nie przestawała gadać co mnie i brunetkę śmieszyło. W końcu zajechaliśmy, zajęliśmy swoje miejsca. Ja koło Laury i Raini a Calm po jednej Raini a po drugiej jakaś dziewczyna.  Zdziwiłem się nie co, ale potem zrozumiałem. Ustawiono chłopaka koło dziewczyny i od odwrotnie, dlatego miałem obu znajomych po obu stronach. Nie czekałem z ustęsknieniem na to. TO był ,,Szybki pocałunek” podczas przerwy kamerzyście szukali zakochanych a Ci musieli pocałować się przy wszystkich w kamerze. No i wiecie kogo pokazali?. Tak mnie i Laure, nie powie czekałem na to z ustęskniem, ostatni bardzo mi się podobał, spojrzeliśmy się na siebie i zaczęliśmy się śmiać. 

-No całujcie się!! * krzykała Raini

Podobny obraz

-Oj chłopie nie wiesz jak to się robi * krzyknął ktoś. Oboje 
mieliśmy miny świadczące że nie bardzo, ale zrobiliśmy to zbliżyliśmy się do siebie. Zaczęliśmy delikatnie wiedząc że jak widzowie zobaczą pocałunek to my przerwiemy, ale nagle poczułem taką tęsknotę za jej ustami. No nie normalnie w świecie nie potrafiłem w tamtej chwili poradzić sobie bez jej ust. Musnęłem je delikatnie a ona tak samo odpowiedziała. Jak ona cudownie całuje. Rzeczywiście jest w tym dobra.  Usłyszeliśmy odklaski i oboje stwierdziliśmy że pora zakończyć. Wtedy delikatnie przejechała dłonią po moich włosach. A ona oddaliła się odemnie, spanikowana tym co się stało. Spojrzeliśmy na telebim, ciągle pokazywał nasz pocałunek z napisem ,,zakochani”. Przytuliliśmy się jeszcze raz, to było co po czym się puściliśmy.Musiała przerazić się tym napisem, bo jak wracaliśmy nic więcej nie mówiła, nawet nie pytała kto wraca z nią autem. 
here comes forever cute hug gif
-Ross.? * nie miałem pojęcia że ona mnie woła, ciągle wracałem do pocałunku* Czy mógłbyś zostać na noc?

-Ja, eee. co?

-Proszę zostań. 

-To dobry pomysl?

-A dlaczego nie?

- martwię się tym, jak zostanę, to przestaniemy być dla siebie wrogami chcesz tego?

-A jesteśmy nimi nadal?, bo mi się nie wydaje * powiedziała wysiadając z samochodu i zmierzając do domu * Nie chce zostawać sama w domu, to tyle. * Powiedziała po czym otworzyła dom i zamknęła jak tylko ja wszedłem.  * łazienka jest na dole, ręczniki i reszta też. Ja idę się wykopać na górze * powiedziała zostawiając mnie z myślami i z tym wszystkim sama.