środa, 10 lipca 2019

Rozdział 2 (Sezon 1 odcinek 2 )

 Podobny obraz





Siedzieliśmy nie daleko siebie by wyglądało że ze sobą rozmawiamy, co wcale nie było łatwe gdyż oboje nie mieliśmy ochoty na siebie patrzeć a co dopiero rozmawiać. Nie chciałam zaczynać z nim jaki kol wiek temat więc patrzyłam w Gwiazdy poszukując dużego i małego wozu. Kiedy znalazłam duży, przyszła pora szukać małego. Odezwał się palant.

-Zaraz się skończy film, bądź tak miła i mów coś do mnie


-Nie mam ochoty z Tobą rozmawiać * powiedziałam oglądając dalej gwiazdy. 

-uwierz mi że ja z Tobą też, ale ten wieczór raczej nie skończy się na tym kinie, kto wie co ta rodzinka wymyśli.

Podobny obraz


-nie interesuje mnie to ja idę do domu, mam dość tego wieczoru a jutro mam Casting.


-Casting do czego?


-Do serialu * powiedziałam ciągle się na niego gapiąc.


-Jakiego? * zapytał, pewnie podtrzymywał rozmowę, byle bym nie skończyła za wcześnie. Palant


-Austin i Ally * Powiedziałam a on w tej samej chwili zrobił się cały zielony na twarzy


-Jaja sobie ze mnie robisz


-Wiesz co nie mam ochoty z Tobą żartować, o co Ci chodzi?


-Ja dostałem role, gram główną postać. Austina. Nadal jednak nie ma roli głównej bohaterki Ally. Nawet jest już rola dwóch kolejnych głównych bohaterów jednak....


-Spoko, nie pójdę na przesłuchanie * odpowiedziałam twardo
Znalezione obrazy dla zapytania laura marano gif


-Dlaczego?


-Bo jeśli dostane role to będziemy głównymi bohaterami, a to oznacza jeszcze czyściejsze widywanie Twojej osoby.


-Mojej boskiej osoby i weź ogarnij tyłek przyjdzie na casting co Ci szkodzi?


-Nie chce z Tobą grać * powiedziałam wkurzona


-Kochanie, przyznaj że się boisz, boisz się grać przy takiej osobie jak ja


-Zabawny jesteś, mówiłam Ci że nie mam zielonego pojęcia kim ty do diabła jesteś * powiedziałam nie zdając sobie sprawy z tego jak blisko jestem Rossa


-To udowodnij, udowodnij że potrafisz grać


-Uwierz mi że już gram


-Słabo Ci to wychodzi * powiedział a ja zbliżyłam się jeszcze bardziej stykaliśmy się nosami.


-Uwierz że gram bardzo dobrze, jak myślisz co teraz robię? * dotknęłam jego policzka palce skazującym zatrzymując się na wargach * gdybym nie grała nie było by mnie tutaj. Nie było by zakładu i uwierz że nie rozmawiała bym z takim palantem jak ty

Podobny obraz


-Zabawna jesteś, udowodnij mi że jesteś dobrą aktorką i idź na casting


-A co jeśli wygram? * powiedziałam to bardziej do jego warg niż do niego.


-nie będę takim gnojkiem jakim jestem teraz


-Kusząca oferta


-Wiem * powiedział po czym usłyszeliśmy śmiech Van. Od razu wystraszeni oddaliliśmy się od siebie.


-Tutaj są nasze aniołki * powiedziała Van, a my nawet nie mieliśmy odwagi na siebie spojrzeć.
Znalezione obrazy dla zapytania vanessa marano gif


-Nie samowite już nie skaczą sobie do gardeł * Odparła Rydel.


-Teraz bardziej próbują sobie języki w usta wepchać. * odparł Riker na co reszta zaczęła się śmiać
Znalezione obrazy dla zapytania R5 gif


-Nie bądź taki zabawny * odparłam wstając i podchodząc do niego * A może jesteś zazdrosny że to nie z Tobą wyszłam
Podobny obraz


-O to jest możliwe * powiedział Ell na co reszta znów zaczęła się chichrać.


-To co moi drodzy do domu? * zapytał Ross na co wszyscy zaczęli patrzeć w zegarek.


-23 Ja to bym poszedł na Imprezę co ty na to skarbie? * zapytał Rik mojej siostry. Mojej rodzonej siostry. ja go zabije. Co za szwagier mi się szykuję. 


-Jestem za!!! * powiedział Rocky przygarniając mnie do siebie


-Ja też * odparła Rydel


-Ja tak samo * odparł Ell


-Laura? * zapytała mnie siostra


-Zgoda * odparłam zrezygnowana, jednak dobrze że założyłam sukienkę.

-No to siostry Marono też a co na to Ross i Rydel. ? * zapytała moja siostra


-Zgoda chodźmy młody * powiedziała blondyna  spoglądając na tego pajaca. Szliśmy oczywiście cała drogę bo gdzie tam iść krawężnikiem. Gdzie tam, pomyślałam że jeśli moje wieczory tak teraz będą wyglądać to będzie dość oryginalnie. Zabawnie dość zabawnie. Zauważyłam że szykuje się kolejna para, muszę pogadać z moją siostrą bo Rydel jak i Ell nie byli sobie obojętni. No i ja i Rocky widzę że mu się podobam ale nie potrafi jakoś ogarnąć tematu. A ja nie będę pierwsza która to zrobi no bez przesady. Wchodząc do klubu zamówiliśmy czystą. Usiedliśmy w jednej ladzie i oczywiście szczelilliśmy pierwszego. Nie zamierzałam dużo pić wolałam tańczyć dlatego spoglądałam na kogoś bez pary i wtedy zauważyłam uroczego bruneta który spoglądał w moją stronę uśmiechnęłam się na jego widok, jednak ktoś mi przeszkodził. Dziś leciała Latynoska muzyka więc Rocky musiał byś w swoim żywiole wyciągał rękę w moją stronę. Za nim poszli w jego ślady Rydel z Elli i Van z Rikerem. No to co mogłam zrobić?, został mi tylko Ross a jego nie chciałam. Wstałam biorąc Rockiego   za dłoń i tańcząc z nim.Tańczyliśmy wszyscy obok siebie, nie wiem może po kilku sekundach pojawił się Ross. Nie wiem kiedy znalazłam się w ramionach każdego Lyncha zabawne, jednak najdłużej i najlepiej co śmieszne wspominam kiedy to Ross porwał mnie do tańca.


-nie mogłeś doczekać się swojej kolejki? * zapytałam 
  
Podobny obraz -Jakoś tak wyszło.* uśmiechał się łobuzersko przez co zaśmiałam się. Tańcząc z nim nieźle skubany prowadził skąd on się tego nauczył. Kilka obrotów aż znalazłam się w jego ramionach.


 Stykaliśmy się prawie nosami, przez co zaśmiałam się i go puściłam uciekając ze sceny wtedy to on chwycił mnie za dłoń by jeszcze raz mieć mnie blisko siebie  Znów zderzenie prawie nosami. 
Znalezione obrazy dla zapytania step up 2 taniec gifUśmiechnęliśmy się do siebie po czym zrobiliśmy obrót i każdy znalazł się z kimś innym. Dobrze, to zbliżenie było nie co dziwne nawet bardzo dziwne.