poniedziałek, 16 września 2019

Rozdział 22 (Sezon 2 odcinek 6)

Znalezione obrazy dla zapytania Austin and Ally gif-Nie rozumiem Cię, przecież nie widzę świata po za Tobą, a ty po za mną.

-Oj widzę, widzę, za Tobą jest wielki dom. Naprawdę wieli * powiedziałam śmiejąc się

-Oj nie bądź taka zabawna * zaczęło padać. Tylko tego mi brakowało.... Zaczęłam iść w kierunku domu.....

-Idę do domu widzimy się jutro. * powiedziałam ale ten chwycił mnie. Obrzuciłam się gwałtownie w jego stronę.

-Czułem to wtedy i czuje to teraz.

-Co czujesz>?

-Że musimy dać sobie szanse * Spojrzałam na niego będąc w szoku, czy ten wieczór nigdy się nie skończy.>? Pada co raz bardziej, wtedy on ujął moją twarz i pocałował.
Podobny obrazOdwzajemniłam pocałunek, jak mogłam mu odmówić, po za tym zakochałam się. Całował cudownie, tak delikatnie a zaraz pikantnie. Niczego mi w tym pocałunku nie brakowało. Kiedy skończyliśmy po dobrych paru minutach. Uśmiechnęłam się do niego łobuzersko.

-Dajmy sobie szanse, proszę * powiedział znów całując moje usta

-Zawsze * odpłynęłam w tych pocałunkach  

-Więc się zgadzasz?

-A co ja przed chwilą powiedziałam

Podobny obraz-Zawsze? * zaśmiał się dotykając dłonią mojej twarz, pocałowałam go* Kocham Cię, jestem taki szczęśliwy

-Ja też * zaśmiałam się po czym przytuliłam się mocno do niego. *Nowy związek na odległość ? * powiedziałam patrząc na niego, wiem że on zrozumiał.

-Udowodnię Ci że nie widzę świata po za Tobą* powiedział przytulając mnie do siebie, przytuliłam się do niego, zbliżaliśmy się do mojego domu. *Kurcze obie siostry Marno zakochane w braciach Lynch. Co my zostawimy fanką * zaśmiałam  się dotykając jego policzek.

Podobny obraz-Nie mam pojęcia, bo ja serce i kawałek siebie zostawiam z Tobą * msunełam jego usta, odwzajemnił pocałunek, po czym złapał mnie za dłoń. Nie byliśmy razem, jednak byłam najszczęśliwsza na świecie. Wiedziałam że zajęłam ważna cześć w sercu blondyna.Weszliśmy do środka.

-Zostajesz na noc? * zapytałam mając nadzieje że powie tak.

-Ależ oczywiście, od jutro nie będę Ci widywał pół roku, to strasznie długo.

-To dobrze to naprawdę dobrze. * powiedziałam ścielajac nam na kanapie w salonie. On ściągnął spodnie i koszulkę ja założyłam bluzkę od piżamy.

-Ty to robisz specjalnie czy co?* odpowiedział patrząc na mnie

-Oczywiście że specjalnie, napatrz się dobrze * powiedziałam wymachując tyłkiem. Wtedy on złapał mnie w tali i przyciągał do siebie. Usiadłam na nim by dalej móc się z nim całować.  Z całowania się usta zeszliśmy na szyje, a potem tak jakoś wyszło na szyje mój biust. Potem koszulka, bokserki chłopaka. Wiedziałam że nie mogę za głośno wzdychać jednak było mi tak dobrze. Oj za dobrze. Spojrzałam na chłopaka. Wiedząc że zaraz i on dojdzie. Zaczęłam poruszać się szybciej.

-Dojedz do mnie Ross * znów weschnełam i w tej samej chwili doszłam a on zaraz po mnie. Kiedy skończyliśmy pocałowaliśmy się raz jeszcze po czym położyliśmy się wspólnie na sofie.

-6 miesięcy, jak ja mam wytrzymać 6 miesięcy bez tego * ręką machałam po jego torsie, nie wiem co go tylko rozśmieszyło. Pospaliśmy trochę, kolejną rzecz jaką pamiętam to jego goła klatę na której spałam. Obudziłam się i zerknęłam na niego. Jaki on słodki jak on słodko śpi. Pomyślałam po czym wstałam i poleciałam wziąć prysznic. Umyłam włosy umyłam się, wyrzucając przy okazji zużytą gumkę. No co lepiej do WC niż kosz by moja Van to widziała. Pomalowałam się po czym wyszłam. Zaczęłam się śmiać widząc Raini i Ross a w jednym pokoju.

-myślałam że to ja za dużo wypiłam * powiedziała zerkając na gołą klatę blondyna. Był w samych bokserkach.

Znalezione obrazy dla zapytania Austin and Ally gif-Widzimy się na planie? * odrzekł do mnie a Rain  poczochrał po włosach i pocałował w policzek. Podszedł do mnie i złożył pocałunek na ustach, odzajmeniłam go uśmiechając się. Kiedy wyszedł brunetka nie dawała mi spokoju, weszła za mną do pokoju.  Jednak nie spodziewałam się takiego szoku, no może na początku, ale potem było wszystko wiadomo

-Jesteście już razem..... Kiedy się zeszliście.... Czy on nie chodzi  z Mia?... będziecie związkiem na odległość...Dobrze całuje... Ale Ci zazdroszczę ja dostaję drgawki kiedy całuje mnie w czoło, a ty uprawiasz z nim sex...

Znalezione obrazy dla zapytania Trish and Ally gif-nie jesteśmy razem. Nie zeszliśmy się. Nie nie chodzi z Mią. Nie będzie związku na odległość.Całuje nieziemsko. i co tam jeszcze było?

-Ehm... Jak to nie będzie związku?!

-no normalnie, stwierdziliśmy oboje że nie dajemy się do Tego...

-Jaja sobie ze mnie robisz. * odparła Raini co mnie rozśmieszyło

-Kąpałaś się?, idziemy do Ciebie a potem do studia? * zapytałam specjalnie zmieniając temat

Podobny obraz-Tak tak, to smutne ... * Odparła, dlatego jadąc taxi do domu Raini wszystko jej opowiedziałam, przyznała mi racje. Jak można być w nowym związku na odległość, nagle mnie zrozumiała. Zrobiło jej się jednak przykro że nie możemy być razem. Ja się tym nie przejmowałam żyje się raz jak to mówią, a jeśli nie możemy być razem to tylko znaczy tyle że nigdy nie powinniśmy. No i tyle....
Podobny obraz
Nasza sesja trwała długo, oj bardzo długo musieliśmy nadrobić te pół roku co blondyna nie będzie. Musieliśmy więc odpowiedzieć na kilka pytań na które serio będziemy mieli odpowiadać za ho ho... Po prostu Disney odpali płytę pokazując że nagrywamy na serio. Siedliśmy na krzesełkach, ja obok Caluma, a Ross obok Raini. Oni udawali że śpią, a my bawiliśmy tabliczkami. 
 na kanapie po kolej, ja obok Caluma.
Spojrzeliśmy na kamery udając że nie wiemy o co chodzi.

-Czy my jesteśmy na żywo>? * zapytał Calm

Podobny obraz-Idioto a z jakiej racji? 8 odparła jak zawsze mściwie Raini jako jej postać.

-Więc? * odparł rudzielce dalej nie rozumiejąc

-Poczekajmy na resztę * odparł Ross spoglądając na Raini

-A może sami zaczniemy? * zapytałam  się patrząc na Rossa ale udając że mówię do Raini

-Jasne że tak możemy * odparła patrząc prosto do kamery * Najwyżej nast wytną

-No ok to jestem gotowy * zaczął Calum *  jak dobrze wiecie Jestem Calm Worthy, gram Deza tego najfajniejszego chłopaka z ekipy

Znalezione obrazy dla zapytania Trish and Ally gif-Ej no spadaj *odparł Ross co tylko mnie rozśmieszyli

-A ty z czego się śmiejesz:? * zapytał Ross

-Z ciebie, ty i najfajniejszy? , sorry ale z całej naszej ekipy to ja jestem najfajniejsza  * odparłam na co Calm przytaknął.

-Wiesz co Ally, może z naszej ekipy jesteś najładniejsza, ale na pewno nie najfajniejsza * odparł a Ross jakby wkurzył się tym co przed chwilą powiedizał. 

-Przecież be zemnie nie było by serialu. * odparłam patrząc na nich

Znalezione obrazy dla zapytania austin and Trish gif-Tak tak kochanie wmawiaj sobie * Odparła Raini * Cześć Jestem Raini, w serialu jak wiecie gram Trish i to ja jestem najważniejsza wraz z Austinem grającego przez Rossa

-Oho popisują się * powiedział Calm patrząc na mnie * Chodzi Lau zdrzemniemy się

-A z przyjemnością odparłam na co ekipa zaczęła się śmiać. W tej samej chwili pojawiła się kobietka która niby miała z nami udzielić wywiadu.

-Dobrze się bawicie? * zapytała patrząc na nas * Laura Calm wstawać zaczynamy * odparła a my wraz z rudzielcem obudziliśmy * Witamy was, dzisiaj porozmawiamy z głównymi aktorami serialu ,,Austin & Ally „ jesteście gotowi
Znalezione obrazy dla zapytania Ally and Dez gif
-Ależ oczywiście * odparliśmy szczerze

-A więc pierwsze pytanie, dobrze wam się gra razem?

-Oj tak, bardzo się zżyliśmy ze sobą grając już prawie pół roku razem.

-zanim się obejrzymy będziemy kończyć pierwszy sezon * odparł Ross patrząc na Raini

Podobny obraz-Ale spokojnie, dowiedzieliśmy się że będzie drugi sezon. Jesteście tak cudowni...

-Że postanowiona nas przedłużyć. * Dokończył za brunetkę rudzielec.

-I daje słowo kochani, teraz to będzie się tak dziać, oj będzie gorąco co Ross ? * odparłam pierwszy raz zerkając serio przy kamerze na blondyna

-Oj tak będzie się dziać. Po pierwsze nowe piosenki, Po drugiej nowe gwiazdy, jeszcze więcej kłopotów.

Podobny obraz-po kolejne miłość * odparł Calum robiąc taki zabawny znak najpierw serce a potem ręce w górę. Zaśmialiśmy się wszyscy

-oczywiście liczne kłótnie Trish i Deza.

-Liczne miłość Austina i Ally * odparłam a Ross się na mnie spojrzał, ja na niego nie patrzyłam by nas to nie zgubiło.

- wiele, wiele innych * powiedziała Rani

-Czekajcie koniecznie wracamy w nowym roku * odparł Ross 
puszczając oczko do kamery. A my zaczęliśmy machać do kamery

-Ciecie!! , dobrze, Teraz Ross i Laura nagrywamy główną piosenkę. Jak na razie mamy pół sezonu trzeba nagrać główną piosenkę. Jedziemy z koksem dzieciaki * powiedział do nas po czym weszliśmy do studia nagrań. Odpaliliśmy sprzęt iii...

Ross:
Kiedy tłum chce więcej wprowadzam burzę
Bo mam w tobie oparcie i nie zatonę
Jesteś moim celem jesteś moją osłoną
Jesteś idealnym akordem i widzę nasze imiona na każdym bilbordzie




Laura:
Doszliśmy na szczyt
Mamy to pod kontrolą
Sprawimy, że powiedzą „Hej!”
I dalej będziemy wymiatać!


Razem:
Nie ma mowy, żebym mógłbym zrobić to bez ciebie
Zrobić to bez ciebie, być tu bez ciebie
Nie jest zabawnie, gdy robisz to sam
Z tobą to jest jak whoa!
Tak i ja wiem
Ja posiadam to marzenie
Bo jesteś przy mnie
Nie ma mowy, żebym mógłbym zrobić to bez ciebie
Zrobić to bez ciebie, być tu bez ciebie


Pod koniec przybiliśmy sobie piątkę. Powtórzyliśmy kilka razy piosenkę. Wiedząc że jest doskonała.