piątek, 6 września 2019

Rozdział 20 ( Sezon 2 odcinek 4)

*Perspektywa Rosa*


Podobny obrazByliśmy w klubie z Mią jako pierwsi. Ona już zaczęła pić, a ja czekałem tęsknie za przyjaciółmi i moją rodzinką. Pierwsi do klubu wpakowali się Rocky i Calum, co mnie rozśmieszyło bo poszli do baru wzięli po butelce wódki literatki, tak literatki i wpadli do nas do boksu.

-No hej zakochań ce * powiedział mój brat

-Daj spokój oni to nie są zakochań ce Bardziej bardziej... * Pociągałem Caluma na stołek by nie dokończał wiedziałem doskonale że chce powiedzieć bardziej bardziej jak Ross i Laura. Skubany od początku wiedział co jest między mną a brunetką, jednak siedział cicho. Potem okazało się że wszyscy wiedzieli. Aż przypomniałem sobie jeden jedyny dzień w którym wszyscy na mnie naskoczyli.
Znalezione obrazy dla zapytania Ross lynch and Calum l gif
Troszkę wcześniej :

-Ross kiedy się przyznasz? * zapytał Rocky

-Do czego mam się przyznać?

-Jakbyś nie wiedział * odpowiedziała wkurzona i znudzona Rydel

-Nie ma zielonego pojęcia o czym mówicie?, że za bardzo 

zabalowałem?, dużo piłem wróciłem późno czy co?

-Ej on serio nie wie * odpowiedział Ell

-No serio kurwa nie wiem, jest ktoś łaskaw powiedzieć mi o co chodzi?!

-O to że jesteś zakochany w Laurze * powiedział Rik a ja pomachałem głową i odpowiedziałem jak tylko potrafiłem w tej sytuacji.

-Każdy posądza mnie o to że bujam się w Laurze, o co wam chodzi?. Nie rozumiem tego, nie nie jestem w niej zakochany. Nie kocham jej i co jeszcze a nie podoba mi się

-Jasne * Odparł Calm

-Ona podoba Ci się od pierwszej sekundy waszego poznania * odpowiedział Rocky * Myślisz że dlaczego ciągle się do niej przystawiam

-No za to powinieneś mieć w ryj * odpowiedział Ell co nas rozśmieszyło

-A co tobie też podoba się Młoda Maron? * Zapytała Rydel, a ona i Ell. On od dawna wzdychał do mojej siostry i byłem pewny pewny na 100 że będą razem. Jak wiecie do tej pory się to nie sprawdziło.


Powrót....

Znalezione obrazy dla zapytania Ross lynch and Maia Mitchell gifNo właśnie i dlatego siedząc z moją dziewczyną nie pozwoliłem chłopaka  dokończyli zdanie

-Gdzie reszta? * zapytała moja dziewczyna

-Wiesz co każdy jedzie osobno taxi. Wiecie zakochań ce osobno a dziewczyny osobno

-Jak to puściliście dziewczyny same? * zapytałem przerażony

-Oj spuść z tonu, Raini sama chciała jechać tylko z Laurą mają sobie do pogadania a to idealny moment.

-Tsa jasne * odparła Mia

Podobny obraz-Cześć ! * krzyknęła Rydel wraz z Van co rozśmieszyło towarzystwo

-Hejko * odparł Ell, a Rik od razu rozlał alkohol.

-A gdzie dziewczyny? * odparł nie co zdziwiony

-Jadą same taxi bo ktoś stwierdził że mogą spokojnie jechać same * odparłem wkurzony biorąc literatkę z alkoholem, napiliśmy się.
-może idziemy po tańczyć?* Odparła Van do swego chłopaka. On pocałował jej usta wziął ją za rękę po czym poszli w tany.

-A my a my* odparła Rydel do Ell * Idziemy?

-Wy to jesteście już razem czy jeszcze udajecie? * odparł Rocky. Nie rozumiem tej reakcji mojego kumpla i siostry.

-nie jeszcze udajemy * Odparł patrząc na mnie. Czemu oni się tak uwzięli na mnie. Odeszli a Calum podszedł do Mi.

-Zatańczysz? * spojrzeli na mnie

-Nie ma problemu idę się przejść * powiedziałem zostawiając ich samych. Zeszłam na dół, zobaczyłem Raini a za nią Laurę.  Wyglądała bosko w czerwonej sukience i wysokich butach. No te kręcone ciemne włosy. Śliczna jak zawsze. Podeszłem do nich * Hej

-No hej!!! * wydarła się Raini, chyba już pijana

-Mogę porwać Laurę do tańca

-Jasne * odparła uśmiechając się do brunetki,no tak obie musiałby buchnąć coś przed drogą. Laura miała w oczach tysiąc gwiazd. Chciało mi się śmiać, znów jest na bani.

-Chodzi * powiedziałem łapiąc ją za dłoń. Weszliśmy na scenę, Raini dopadła jakiegoś chłopaka i zaczęła tańczyć z nim, zostawiając nas samych. Jednak piosenka się zakończyła, zaczęła się kolejna. To straszne, pomyśleć że Laura znów jest pijana, mały alkoholi zaśmiałem się. Ross And Laura Taniec
Delikatnie dotknąłem ją w tali.

-Spokojnie nie bój się nie zranisz mnie dotykiem * kompletnie pijana pomyślałem. Ale w chwili kiedy przytuliła się do mnie mocno obejmując mnie za szyję. 




I kolejny gryzie ziemię
Podobny obraz
Oh, dlaczego nie mogę okiełznać miłości?
I mogłam pomyśleć, że byliśmy jednością
Chciałam walczyć w tej wojnie bez broni
I chciałam, i chciałam tego tak bardzo
Ale za dużo było tam czerwonych flag
Teraz kolejny gryzie ziemię
Tak, bądźmy szczerzy, nie zaufam nikomu
Nie złamałeś mnie

Wciąż walczę o pokój

Cóż, mam grubą skórę i elastyczne serce
Ale twoje ostrze może być zbyt ostre
Jestem jak gumka, dopóki nie pociągniesz zbyt mocno
Podobny obrazTak, mogę pęknąć i szybko poruszyć
Lecz nie zobaczysz mnie w kawałkach
Bo mam elastyczne serce
Mam elastyczne serce
Tak, mam elastyczne serce
I nie będę spać przez noc
Tak, bądźmy szczerzy, nie zmrużę oka
A wiem, że mogę przetrwać
Przejdę przez ogień, by ocalić swoje życie
Podobny obraz
I pragnę tego, pragnę mojego życia tak bardzo
Robię wszystko, co w mojej mocy
Wtedy kolejny gryzie ziemię
Podobny obrazCiężko jest stracić wybrańca
Nie złamałeś mnie
Wciąż walczę o pokój
Cóż, mam grubą skórę i elastyczne serce
Ale twoje ostrze może być zbyt ostre
Jestem jak gumka, dopóki nie pociągniesz zbyt mocno
Tak, mogę pęknąć i szybko poruszyć
Lecz nie zobaczysz mnie w kawałkach
Bo mam elastyczne serce
Oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh


-Chciałbym żeby ta piosenka się nie skończyła * odparłem kiedy ona oddaliła się nie co odemnie by spojrzeć w moje oczy.

-Chciałabym wiedzieć że mam jakie kol wiek szanse * odparła patrząc na mnie tymi pięknymi ciemnymi oczami

-Jesteś moim ideałem Laura * zaśmiała się do mnie przez co i ja zaczełem się śmiać. Przybliżyłem się do niej tak że oparłem się o jej czoło. Ona cicho się uśmiechała do pod nosem.
Znalezione obrazy dla zapytania austin moon and ally dawson dance gif
-Słyszałam co powiedziałeś do mnie * odparła a ja zastygłem w miejscu, zaczęła się inna piosenka a ja dalej nie wiedziałem o co chodziło. * Ross wtedy kiedy byłam pijana i spaliśmy razem. Powiedziałeś że też mnie kochasz, ale nie możemy być razem

-Laura, nie widzę świata po za Tobą, ale sądzisz że możemy być razem?

-nie, sądzę że nie możemy * odparłam nie co przygaszona *  Ale za to z Mią jesteś bezpieczny, i to się liczy.

-Ale to Ciebie kocham, to bez ciebie nie wyobrażam sobie życia * odparłem wtedy puściła moją dłoń by spojrzeć na mnie. Jakoś ostanio będąc pijana jest śmielsza. Ciekawe czy będąc trzeźwa by ze mną tak pogadała.

-Ross, mówiłam Ci że jestem w Tobie zakochana, ale ty twierdzisz że nie wolno mi tego mówić. Dlatego niech zostanie to tak jak powinno być

-Czyli jak? * zapytałem zbity z tropu

-Będziesz  z Mią bardzo szczęśliwa, bo wy………* Musłem jej usta. Ona odwzajemniła pocałunek. Całowaliśmy się krótką chwile. Wiedziałem że osoba która nam to zepsuła to nie był nikt z rodziny to była Mia.

Znalezione obrazy dla zapytania austin moon and ally dawson dance gif-Co ty robisz z moim chłopakiem ! * wrzasnęła na Laurę, a ja zakryłem ja swoim ciałem by nic nie zrobiła.

-Mi…. To ja chodzi na zewnątrz wszystko Ci wytłumaczę.

-Wiedziałam wiedziałam, kochasz ją prawda? * odparła patrząc na mnie i na brunetkę

-Tak kocham ją, nie widzę świata po za nią

-A co ze mną? * zapytał płacząc

-Nie czuję tego samego, jesteś dla mnie jak

-Jak? * odparła. Wiedziałem że nie mogę powiedzieć jak przyjaciółka, znajoma, siostra czy ktoś tam. Wiedziałem to.

-Chodzi porozmawiamy na dworze * powiedziałem zostawiając Laurę samą na parkiecie. Mia wzięła mnie za dłoń po czym wyprowadziła.

-Czy ty kochasz ją>?

-Tak jestem zakochany na zabój * odpowiedziałem szczerze, w końcu nie muszę tego ukrywać.

*Perspektywa Laury *

Patrzyłam jak odchodzą razem, nie co zła, to ze mną powinien teraz być. Ale prawda była inna on należał do niej a ona do niego. A ja hmy... No cóż ze mną się dobrze bawił skubany, nic więcej. Zaprosił mnie do tańca pijany już Rocky więc się zgodziłam.

-Wyznał głupek co do Ciebie czuje?

-Głupek?

Podobny obraz-no mój brat,, gołym okiem widać że leci na Ciebie

-Zabawne ja tego nie widzę * odparłam obracając się

-Można porwać....? * odparł Rik a ja wylądowałam w kolejnych ramionach Lynch, dziś byłam u każdego z tej rodziny ramionach zdecydowanie to było mi pisane.

-Będę za wami tęsknić

-Ja za Tobą też, wyjaśnisz mi co to było z moim braciszkiem?

-Którym?, trochę ich dziś było * zaśmiałam się a on razem ze mną

-Ciągle mi chodzi o Rossa * odpowiedział radośnie

-Taniec pocałunek i wyznanie uczuć

-Przyznał się w końcu co czuje

-Co czuje?, ehm... Tak wyznał mi to w nocy po powrocie z sesji zdjęciowej

-Ehm..?

Podobny obraz-Powiedział mi że mnie kocha i nie widzi świata po za mną, ale nie możemy być razem gdyż to nie dobre rozwiązanie

-Głupek

-Też tak uważam

Tańczyłam z każdym facetem z którym tutaj przyszłam plus kilka przypadkowym. Za każdym razem wyglądałam w stronę gdzie znikł Ross i Mia. To straszne tak bardzo go kochałam że nie potrafiłam sobie z tym poradzić. Jesteś idiotką powiedział Ci że nie chce z Tobą być, ile raz ma Ci to wytłumaczyć.

-Lau możemy jechać do domu * odparła Raini

-A co się stało

-źle się czuje

-Jasne jasne. Rik powiesz wreście że wraz z Raini pojechałyśmy do domu?

-Nie ma problemu, uważaj na nią

-Jasne, widzimy się na lotnisku rano

-Jasne, pa * odparłam po czym wyszłam wraz z moją brunetką.

-Wiesz że czeka nas sesja zdjęciowa jutro i kilka słów do mikrofonu a później lotnisko

-Wiem, po prostu przesadziłam * odparła wsiadając do taxi.

-Zostajesz u mnie!