poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Rozdział 16 ( Sezon 1 odcinek 16 ) OSTATNI ROZDZIAŁ 1 SEZONU

Podobny obrazNo i stało się teraz wszyscy wiedzieli że jesteśmy razem. A w każdej gazecie był komentarz o tym jak spędzamy czas razem. Trochę mnie to męczyło tak jak Mi, dlatego jak najwięcej spędzaliśmy czas w domu. Jednak spacerowaliśmy, biegaliśmy. Aż w końcu musieliśmy odpowiedzieć na pytania redaktorów.

Znalezione obrazy dla zapytania ross lynch gif-Ross Lynch nasz urodzony przystojniak i Mia Michelle piękna aktorka. Muszę zadać wam najważniejsze pytania na świecie

-Chyba domyślamy się o co, prawda Mia..? * uśmiechnełem się do mojej dziewczyny

-Zdecydowanie * zaśmiała się w odpowiedzi

-No dobrze skoro wiecie to powiedzcie tak dla Romi czy nie.? 

-Jak nas nazwaliście?

-Romi * zaśmiała się Mia
Znalezione obrazy dla zapytania maia mitchell gif
-Tak, zdecydowanie tak dla Romi

-Tak!, gorący wakacyjny romans wam się udał, wierzycie że to coś poważnego

-Wierzymy że jak na razie jest nam dobrze razem * Powiedziałem uśmiechając się do kamery

-Więc Ross, opis twego ideała wtedy dotyczył Mia ? * zapytała, a ja miałem powiedzieć że nie, ale kłamałem tak jest łatwiej

-Tak, od początku to Mia była i jest moim ideałem.

-Szkoda, przepraszam Cię Mia, ale wszyscy sądzili że Ross Lynch uważa Laurę Maron za swego ideała. Jednak, ona jest ideałem Andrewa Vang co powiedział wczoraj na scenie.


Podobny obraz
Podobny obraz-To urocze, kiedy Twój chłopak mówi na scenie że jest się ideałem prawda? * wiem że Mia mnie ratowała, opowiadałem jej co czuję do Lau, a ona nie przeciwstawiała się kiedyś jednak rozpłakała się i łapiąc mnie za twarz powiedziała ,, To, ja będę Cię kochać podwójnie, za naszą dwójkę, ale proszę daj mi szanse, pozwól mi Cię kochać, pozwól pokazać co to jest miłość. * Spojrzałem na nią i szeptem powiedziałem * pokażesz mi co to miłość?, będziesz kochać nas za dwoje..? „ No i od tego momentu jesteśmy razem. Ona powiedziała mi kocham Cię Ross, ja jej nie powiedziałem i jak na razie nie mam zamiaru wiem jestem okropny, ale jakby nie patrzeć za dwa miesiące wyjeżdżam w trasę, co wtedy będzie z naszym związkiem?

-Ross chyba śpi..?, my  do niego mówimy do niego a on nie.

-przepraszam zamyśliłem się * odparłem po chwili
Znalezione obrazy dla zapytania ross lynch gif
-O czym jak możemy zapytać..?

-O naszą trasę koncertową. już nie mogę się doczekać

-My też Ross * zaśmiała się redaktorka. * No dobrze dajmy pokój gołąbką i znikamy  * Powiedziała po czym odeszła od nas. Mia złapała mnie za dłoń. Spojrzała na mnie. 

-Martwię się o trasę

-Ale czemu wszystko przecież załatwione

-A ty?, nie będziemy się widywać przez...

-Cicho nie przejmuj się żyjemy z dnia na dzień czyż nie * powiedziała i pocałowała mnie w usta, odwzajemniłem pocałunek miała absolutną prawdę. Oj tak mówiła szczerą prawdę.



*Perspektywa Laury*


Znalezione obrazy dla zapytania laura marano boy gif
Dziś jako że to ostatni dzień, ostatni dzień trzech godzin od mojego domku, miałam odpoczynek, spędzałam dzień wspólnie z Andrew który wieczorem miał wyjechać w ciąg dalszy swojej podróży. Ciekawe czy jak Lynch wyjadą będzie to samo?. Nie będę ich widzieć aż tak długi czas.>?. A może wtedy wróci mój chłopak i będzie wszystko w porządku. Właśnie się opalałam leżeć na brzuszku i mając zamknięte oczy. Kiedy poczułam zimną rękę na moich plecach.

-Andriu pozwól odpocząć

-Nie, nie ma mowy odpoczniesz kochanie  jak będziesz w domku, teraz to ty skarbie. Spędzi ze mną ostatni dni.

-Dni?, przecież wyjeżdżasz w nocy.

-Z tego co wiem to ty też * zaśmiałam się i pocałowałam go w usta. Tak o 20.

Podobny obraz-No to pora się zbierać lecisz pierwsza. Ty bd lecieć a ja już bd czekać na samolot.

-To nie normalne czekać tyle aż Cię przyjmą

-No wiesz, sprawdzanie bagażu tego wszystkiego trochę trwa.

-To beznadziejne, wiem ale musimy wracać

Podobny obraz-No dobrze * powiedziałam wstając i idąc do swego pokoju, szybko się ogarnęłam spakowałam walizki. Nawet nie wiem kiedy dokładnie byłam na lotnisku. Niestety Ja miałam wylot z cześć A a Andrew z części B. Postanowił jednak że pożegnamy się już teraz, i on wrócił po  rzeczy. Ja do wylotu miałam tylko 2 godzinki. On prawie 4. Ehm, to niesprawiedliwe.

-Jak najszybciej wracaj do mnie * odparłam przytulając się do niego

-wrócę jak najszybciej Lauro Marono * odparł i musnął mojego wargi odwzajemniłam pocałunek. Po czym poszłam w kierunku gdzie oddawało się swe bagaże spojrzałam jeszcze raz, na mojego chłopaka a widząc fanki wokół niego zaśmiałam się po po czym odwróciłam się na piętach i szłam do wielkiej kolejki, no była wielka stałam dobrą godzinę. Potem kontrola między innymi ,,skąd jestem, co tutaj robię, ile mam lat” Ale to spoko luz szybko odpowiedziałam po czym poszłam sobie. Nawet nie wiem szczerze powiedziawszy kiedy byłam w Miami. Boże w końcu Miami. A biorąc swoją walizkę  mnie dopadli fani teraz czas na mnie zaśmiałam się.

-Dla kogo? * zapytałam pisząc

-Claudie * odpowiedziała śliczna blondynka zapisałam po czym zrobiłam nam wspólne zdjęcie

-Jej dziękuje jesteś najlepsza, a ten Andrew to tylko na chwilę prawda?* zapytała nie wiedziałam co odpowiedzieć dlatego odszepłam że muszę już iść. Zjeżdżając na sam dół dzięki schodzą ruchomym zobaczyłam wielką tabliczkę ,,Laura Marono kochamy Cię „ Byli wszyscy Lynch, moja siostra, Raini i Clam no i Ell. Nie mogąc się doczekać aż te schody zjadą, zaczęłam schodzić. Trzy tygodnie, trzy tygodnie ich nie widziałam. Nie miałam pojęcia z kim najpierw się przytulić. Jednak same się wepchały moje dziewczyny Rydel, Vanessa i Riani to one szybko i mocno mnie przytuliły. Dopadły mnie. Tuliliśmy się dobre kilka minut aż odezwali się chłopcy
Znalezione obrazy dla zapytania laura marano and fan   gif
-Van oddaj mi ja! * powiedział Rik po czym mocno przygarniał mnie do siebie * Masz zakaz wyjeżdżania * powiedział a ja się zaśmiałam jeszcze bardziej 

-Jak dobrze być w domu

-Żebyś wiedziała, chodzi malutka * odparł Calm a ja mocno go do siebie przytuliłam, po chwili przytulił mnie Rocky

-A ja to co? * odparł tuląc mnie i całując w policzek

-Dobrze Cie widzieć * odparł Ell i pocałował mnie w drugi policze Została pora na Rossa, widziałam w jego oczach że tęsknił że okropnie za mną tęsknił, dlatego podeszłam do niego i się przytuliłam. A on odwzajemnił przytulenie 

-Strasznie za Tobą tęskniłam * powiedziałam a on mocniej mnie do siebie przytulił.

-nie mogę doczekać się nagrywania serialu

Znalezione obrazy dla zapytania laura marano and fan   gif-Dobrze, przestańcie się już tak tulić. Zbieramy się * odparła Raini co nas tylko rozśmieszyło. Ktoś wziął mnie na barana inna osoba wzięła mi torebkę, kolejna mój bagaż i tak właśnie podążaliśmy do domu Lynch. Chciałam odpocząć, trochę wykąpać się i wgl a oni mi nie pozwolili. Miałam już powiedzieć że chce do domu, kiedy usłyszałam głośną muzykę i tłum ludzi. Zabawne impreza na powitanie mnie. Kiedy weszłam do środka, zobaczyłam milion osób znajomych. No przesadziłam nie było ich tak dużo. Jednak było sporo, a połowa już była wypita. Szybko nasza grupa dołączyła do picia. No właściwie to ja gdzie poszłam to tylko słyszałam ,,Ze mną nie wypijesz?” .Prawdopodobnie było koło 5 rano, wszyscy byli narąbani. Ehm... Ja też spojrzałam w lewo ktoś się całował jeśli się nie mylę to Rydel z Ell. To oni się w sobie bujają?. Van całowała się z Rikiem. Dobrze chociaż odpowiednia para. Po prawej Ridel i Calm, o to jest zbyt dziwne, ale może może po tych trzech miesiącach zrozumieli że są dla siebie stworzeni. Wpadłam na kogoś.

-Hej * odparła patrząc na mnie.

-No....Hejka>? * zapytałam bardziej niż powiedziałam

-Szukam Rossa, nie widziałaś go? * zapytała a ja dopiero po ostrzejszym patrzeniu się na nią zrozumiałam że to przecież Mia, dziewczyna Rossa. Wypiłam zdecydowanie za dużo.

Znalezione obrazy dla zapytania maia mitchell gif-Nie, nie widziałam go od początku imprezy

-Dziwne ja też

-Może siedzi w pokoju? * spytałam

-Nie, sprawdzałam wszystkie pokoje w tym domu

-nie powinnaś, może ma powody że zniknął Ci z oczu.

-Raczej nie ma, gdyby miał ty byś go widziała

-Może i masz rację jestem Laura

Znalezione obrazy dla zapytania laura marano gif-Wiem kim jesteś * odparła chamsko, a że ja byłam pijana wypomniałam jej to

-Jesteś chamska

-Bo mogę *o ty szmato

-Nie powinnaś

-Gówno mnie to interesuje, a teraz idę

-Tak poszukaj swego faceta * powiedziałam zła, po czym poszłam w przeciwnym kierunku niż ona, na dwór, po stanowiłam po pływać. Wyszłam na dwór po czym zmierzałam w kierunku basenu. Zaczęłam ściągać ciuchy

-Co ty robisz? * powiedział głos zanim zorientowałam się kto to

-Co ehm... Chce po pływać

-Nie powinnaś
Podobny obraz-A co ty Moja Matka? * powiedziałam ściągając sukienkę. Jednak została na swoim miejscu a poczułam na nadgarstkach dłonie

-Ross Mia cię szuka idź do niej

-Nie pójdę póki ty nie pójdziesz ze mną

-A co ty trójkącik chcesz? * uśmiechnął się na tym puncie


PS. kochani ostatni rozdział tego sezonu.
Robię sobie przerwę do 1 września. Bo nie wiem jak podkręcić atmosferę. Mam wielką pustę w głowie. Może przez te dwa tygodnie coś wymyśle. Albo coś będzie wcześniej.?. Przekonamy się :D