poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Rozdział 13 (Sezon 1 odcinek 13)

^Perspektywa Rossa ^

Podobny obrazW końcu tel Van się odezwał.


-Lau, to Lau!!! * krzyknęła i szybko się przeczucia na głośno mówiący.

-Czesć!!! * krzyknęli wszyscy

-Cześć jestem na miejscu, dostałam grafik i jestem tym faktem przerażona * zaśmiała się

-Czemu? * zapytała  Vanessa

-nie wyrobię się w tydzień, nie no żartuje powinnam się wyrobić ale ciągle coś, teraz na przykład biegnę na przymiarkę stroju, wieczorem bankiet, rano sesja, potem znów sesja, przymiarka i tak w kółko.

-No to czeka Cię ciężki dzień * Odparł Calm

Podobny obraz-Calm ty też tam jesteś! * słyszałem jak jest szczęśliwa z tego powodu. Ja postanowiłem wyjść z pokoju, zdjąłem nogi Mii po czym wyszedłem usiadłem przed wyjście, dalej słuchając co mówią.  Zadzwonił mój tel, ona jest szalona, ale kiedy odebrałem był to mój Menadżer.

-Witaj mam wspaniała wiadomość Ross dostałeś się do filmu Disneya Teen Beach Movie.

-naprawdę?, to cudowna wiadomość!

-Tak, też tak uważam, pytanie tylko czy dasz radę

-połączyć zespół serial i film. Myślę że dam radę, najwyżej spać nie będę

-o to już jakieś wyjście, nie no żartuje. Widzimy się jutro na planie

-Jasne, na razie  *Rozłączyłem się i wszedłem do domu. Nikogo w salonie nie było, koniec rozmowy z Lau. No to dobrze

Znalezione obrazy dla zapytania raini rodriguez gif-Zbieraj się idziemy na plażę * Odparła Raini

-Ale Mia nie chce iść

-Później mi podziękujesz * powiedziała po czym weszła powrotem do domu, zgarniałem  swoje rzezy. Wyszyłem jako pierwszy z domu, poganiając ich. W końcu szliśmy na tą upragnioną plaże. Wzięliśmy kosz piknikowy piwa alkohol. Byliśmy w niebie. Zdecydowanie, a kiedy wybraliśmy miejsca to już był amen.

-Dostałem role w filmie * odparłem uśmiechając się do najbliższych

-Co?!* Odparł zdziwiony Ell

-No tak dzisiaj dzwonił do mnie menadzer. Do do... Jak to szło a Teen Beach Movie.

-No proszę to bardzo fajnie

-Zastanawiam się tylko kiedy ty dasz sobie rade z tym wszystkim. Kłótnie z Laurą to przecież jak natura * zaśmiała się Raini

Podobny obraz-Oj daj spokój mojemu bratu gdyby nie Maia pomyślała bym że ich coś łączy * powiedziała Rydel.

-Oj pewnie by tak było * powiedział Calm

-Zdecydowanie. Laura i Ross wyobrażacie to sobie? * powiedziała Vanessa,

Dancing With The Stars Dwts GIF-Więc co mogę poderwać Laurę? * zapytał Rocky

-A nie robisz tego? * zapytał Rik

-Do teraz myślałem że Ross się w niej buja * odparł Rocky.

-Ja też tak myślałem bracie * Odparł Ellington, wszyscy na niego spojrzeli.

-No sorry, nie łączę go z Laurą. Ale jednak widać to, co nie zauważyliście jak na siebie patrzyli. Jak grają przy sobie w serialu?. Jeszcze żadnej sceny z nimi nie powtarzali bo za każdym razem wypada genialnie. Za pierwszym razem!. Zachowują się jak ogień i deszcz ciągle się zderzają.

-Jakie to było poetyckie * odparła Van co reszta przyjęła ze śmiechem. Ja za to wpadłem na słowa piosenki  :


Jak niebo z ziemią
My nie spotkamy się (My nie spotkamy się)

Jak ogień i deszcz
Nie dobraliśmy się
Ale nie potrafię zła/y na Ciebie być
Jak Wenus i Mars
Jesteśmy z innych gwiazd
Ale nikt mnie nie dopełnia tak jak Ty
Proszę, nie zmieniajmy nic


Nie samowite muszę to gdzieś napisać, wyciągnąłem tel i zacząłem pisać.