poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Rozdział 10 ( Sezon 1 odcinek 10)


Ciężko, oj strasznie ciężko było mi napisać ten rozdział. Siedziałam nad nim długoo. ( Przecież nie powiem że pół dnia). Czasem mam tak ze  5 sekund i wiem co napisać. A czasem, tak jak dzis nie mam pojęcia co jak kiedy i dlaczego. Ale jest rozdział. No i nawet pojawia się Mia. Co nie których zdenerwuje.....
Oj bardzo...

 W POPRZEDNIM ROZDZIALE :


-Vanessa wraz z Rikiem grają razem w serialu.Już 3 lata?

-Tak dokładnie * odpowiedział Rik a Van się uśmiechnęła

-Wasze postacie nie są razem, ale z tego co wiemy wy tak

-Tak jesteśmy razem pół roku

Znalezione obrazy dla zapytania ross lynch gif-Żeby to było i trwało jak najdłużej

-Żeby on z nią wytrzymał * wtrącił się Ross co tylko rozśmieszyło widownie.

-No właśnie Ross, Tobie przydarzyło się tak że grasz z młodszą siostrą Marano

-Tak pilnujemy ich bo by się zabili * powiedziała Rydel co też rozśmieszyło widownie.

-Czemu?, ostatnio w wywiadzie Ross wypowiedział się że zdecydowanie Laura jest jego ideałem.

-Nie podałem kto jest moim ideałem, ale jaką bym chciał

Znalezione obrazy dla zapytania ally dawson GIF-No właśnie, i wszyscy twierdzą że jest nią Laura. * chciałam się wtrącić ale gdybym rozpętała piekło to nie wiem czy nie odwołali by programu. Dlatego siedziałam cicho.

-No dobrze, to tylko my czytelnicy możemy się domyślać czy jest to Laura czy ktoś inny.

-No właśnie.

Znalezione obrazy dla zapytania ally dawson GIF-A teraz zaśpiewajcie. Na to czekamy * Wstali i zaśpiewali dwie cudne piosenki byłam w szoku, mają tak genialne głosy że to nie możliwe, że wcześniej ich nie słuchałam. Przyszła i pora na mnie i na Rossa., Spojrzałam na niego. A on wziął gitarę i zaczął grać pierwsze nuty piosenki…..............


Teraz : 



Po naszym występie złapała mnie jakaś pani z czasopisma i wraz z siostrą odpowiadaliśmy na pytania

-Laura jaki jest Twój ideał.

No i w tym samym momencie pojawił się Ross wraz z rodzina. Ciekawe że przechodził akurat teraz. Obróciłam się wraz z Van i zaczełam się śmiać, pokazując na chłopaka. 


gif gifs r5 interview Vanessa Marano austin and ally ross lynch kcas laura marano raura gif gifs r5 interview Vanessa Marano austin and ally ross lynch kcas laura marano raura gif gifs r5 interview Vanessa Marano austin and ally ross lynch kcas laura marano raura gif gifs r5 interview Vanessa Marano austin and ally ross lynch kcas laura marano raura gif gifs r5 interview Vanessa Marano austin and ally ross lynch kcas laura marano raura gif gifs r5 interview Vanessa Marano austin and ally ross lynch kcas laura marano raura



-OMG* Powiedział Ross, spoglodając na mnie tymi swymi mlecznymi pięknymi oczami. Po czym spojrzał na moją siostrę.

-Widzi Pani on zawsze mi przeszkadza * cała nasza trójka wybuchła śmiechem. 

-No hej * powiedział blondyn wpatrując się w Van. 

-Cicho mówię o moim ideał * powiedziałam a Ross spojrzał się w kamerę jakby chciał sobie coś przypomnieć. 

-Więc mój ideał musi mieć w sobie to coś…

-Cierpliwość anielską * powiedziała Vanessa

nahraura ridiculous laura marano interviews dorky austin and ally auslly 2015 GIF
-No i musi być szalony * powiedział Ross po czym nas zostawił samych.  Chciałam za nim popatrzeć jednak wiedziałam że to nie czas i nie miejsce. Nie wolno mi, przecież nawet nie jesteśmy razem. Spojrzałam się Rydel i wysłałam jej zniewalający uśmiech. Kiedy w końcu wyszliśmy byliśmy szczęśliwi, szczęśliwi że w końcu stąd wyszliśmy razem. Rydel śmiała się z jakiegoś żartu Ella. Myślę że wkrótce będą razem.

-Wiecie że rano wyjeżdżam??

-Tak, i to będzie straszne * powiedział Rocky

-Dlatego zróbmy coś szalonego

-Co chcesz zrobić?

-Iść na Imprezę * powiedziałam co wzbudziło w nich zachwyt

austin and ally GIF-Laura Marano oszalała !!! * wrzasnął Ross przez co pobiegłam do niego i zakryłam mu twarz dłonią, to zła decyzja cholernie zła bo jak zapatrzyłam się na niego nie było odwrotu. Oj nie było. Tak bardzo chciałam go pocałować.

-Dziewczyny idą do nas Van trzeba dzwonić po Raini spotkamy się pod klubem co chłopcy? * powiedziałam szybko odcinając się od Rossa. Sprytne Maron, powiedziałam do siebie zabierając dziewczyny. Jak to my szykowałyśmy się większość po południa. Raini pojawiła się zaraz po moim telefonie. Postanowiłam ją pomalować.

-Musisz wyglądać bosko dla Calma * powiedziałam uśmiechając się do lusterka

-A nie dla Rossa * powiedziała patrząc na lusterko i na mnie

-Dla niego też * powiedziałam to z ledwością, sorki ale Ross, nie jest przecież zajęty….

-Dobrze dobrze, nie wierze w to co mówisz, ale ok niech będzie. * powiedziała a ja doskonale wiedziałam co sobie pomyślała.
Po kilkunastu godzinach, albo i dniach bądź latach byłyśmy gotowe. Zwarte i gotowe. Wsiadłyśmy do taxi. Po czym weszłyśmy do klubu. Nie widziałam chłopaków najprawdopodobniej weszli już na parkiet. Poszłam po szklankę wódki, rozejrzałam się i zobaczyłam Rossa.  Tańczył z jakąś brunetką patrzyli sobie w oczy i uśmiechali się do siebie. To zabolało.Ta piosenka
Jego ciało przylegało do niej, napiłam się alkoholu dalej na nich patrząc.

Znalezione obrazy dla zapytania ross lynch and maia mitchell gif-Laura? * zapytała się Raini po czym zmierzyła wzrokiem tam gdzie ja.

-Laura?, podkochujesz się w Rosie? * zapytała patrząc na tą żenującą scenę wraz ze mną. Pocałowali się, a ja miałam ochotę zapłakać się na śmierć. Jednak dopiłam alkohol i wyciągałam Raini na środku Sali. Teraz nic się nie liczyło. Nie mogłam przecież płakać za kimś kto nie był mój. Nie wiem ile minęło ale jak dla mnie parę sekund a ktoś pojawił się obok mnie. Zaczęłam z nim tańczyć a jego kumpel z moją brunetką. Tańczyłam zmysłowo tego właśnie mi potrzeba przygody na sekundę. Zaśmiałam się kiedy objęła go wokół szyj a on spojrzał na mnie. Przystojny dziad, nie powiem.

-Max * odezwał się brunecik o niebieskich oczach

-Laura * powiedziałam patrząc w jego oczy. Skubany mogłabym zatonąć.

-Eee Laura? * zapytała Raini, ale nie zawracałam na nią uwagi. Jednak moje szczęście nie trwało zbyt długo.  Ktoś zabrał ze mnie ręce z Maxa i odciągnął mnie na bok.

austin and ally ross lynch laura marano Auslly raura -Pani już dziękujemy * powiedział znany mi blondyn

-Normalnie pies ogrodnika, sam nie weźmie i nikomu nie da.

-Idziemy na powietrze

austin and ally ross lynch laura marano Auslly raura -nie nie chce z Tobą nigdzie iść * wyrwałam się z jego ucisku

-Laura

-Ross, idź sobie do dziewczyny

-A o to Ci biega..? * powiedział biorąc mnie za dłoń i wyciągając jak najdalej. Tak daleko aż wyszliśmy z klubu. Oparłam się o ścianę, nie miałam zamiaru z nim rozmawiać.

-Laura to Mia, zakochałem się w niej. * powiedział stojąc na baczność i modląc się bym mu nie strzelać.

-To dobrze gratuluje.

-Ale widzę że Tobie to nie pasuję

-Pasuje

austin and ally ross lynch laura marano Auslly raura -Gówno prawda, kłamiesz!* powiedział patrząc na mnie

-Pasuje, idź do dziewczyny * powiedziałam zła

-Pieprzyć to dlaczego Ci to nie odpowiada.>?

-Odpowiada jak najbardziej * powiedziałam ogarniając sobie włosy.

-Właśnie że nie! * uderzył obok mnie w ścianę był wkurwiony i dobrze bo ja też

-Kiedy ją poznałeś? * zapytałam spokojnie

-Tydzień temu

Animated GIF-Jesteś w niej zakochany?

-Przecież właśnie Ci to powiedziałem * powiedział i nagle zrozumiał swój błąd.

-Kochałeś się w niej pieprząc się ze mną?!. Ross jesteś obrzydliwy. Spadam Stąd * powiedziałam.

-Laura, ja ja prze * dałam mu mlaskacza, wiem nie powinnam

dude u make me cry ross lynch GIF-Powinieneś mieć do mnie szacunek nasze rodzeństwo jest razem, powinieneś nie mówię być wierny, ale chociaż uczciwy. Nie ma to jak kochać kogoś innego a pieprzyć się z kimś innym * powiedziałam to po czym odeszłam szłam ulicą wściekła na cały świat. Było grubo po 23.. O 2 muszę być na lotnisko, szybko dotarłam do domu. Napisałam ese do reszty,, Wyszłam, bo już było późno nie mogłam was znaleźć, kocham was będę tęsknić widzimy się za tydzień ‘’. Po czym przebrałam się wzięłam prysznic, ubrałam się wzięłam swoje rzeczy i wsiadłam do wcześniej załatwionej Taxi.

-Lotnisko * powiedziałam do kierowcy i nic więcej mnie nie interesowało.