sobota, 17 sierpnia 2019

Rozdział 15 ( Sezon 1 odcinek 15)

Znalezione obrazy dla zapytania przystojny chÅ‚opak gifAndrew postanowił zrobić sobie przerwę. To jest gwiazda, ma wolne kiedy mu się żywnie podoba. A tak szczerze chciał zobaczyć te moje sesje zdjęciowe. Kiedy tylko miałam przerwy porywał mnie na obiad Lynch czy kolacje, nie darował żadnego dnia. Byle tylko spędzić go razem.

-Czemu nam się nie udało? * zapytałam huśtając się na huśtawce i jedząc loda

Podobny obraz-Byłem debilem zdecydowanie debilem nie wiedziałem czego chce od życia

-Nie prawda, znając życie to ja powiedziałam Ci ,,zostańmy przyjaciółmi” * zaśmialiśmy się * właśnie w taki sposób załatwiłam sobie sprawę teraz. Tak dokładnie chłopakowi w którym się zakochałam powiedziałam masz nikomu nie mówicie co było miedzy nami, udawajmy że nie ma nic.

-Wiesz ze teraz się nie poddam

-Chcesz tego?. chcesz się związać ze mną? * a on zszedł z huśtawki zatrzymał moją i uklęknął na jedno kolano.

-Laura Marono, moja śliczna przyjaciółko. Chciałbym abyśmy zostali parą. Chcesz chodzić ze mną? * zapytał a ja zeskoczyłam z huśtawki i wskoczyłam na niego opuszczając loda

Znalezione obrazy dla zapytania Uprowadzona miÅ‚ość kiss gif-Tak, chce z Tobą być Andrew Vang * Powiedziałam to w chwili kiedy musnął me usta, odwzajemniłam pocałunek, nie nie był idealny. Ale przecież idealny nie mógł być zważywszy że to nie był mój ideał. Zaśmiałam się

-Dzisiaj masz występ

-Co ? * zapytałam zdziwiona.

-No tak Lauro mówiłem że zaśpiewasz i właśnie dziś to uczynisz

-Ja przyjechałam tutaj by odpalić kilka sesji i do domu bym kompozytowała a nie tutaj śpiewała.

-To trudno dziś śpiewasz, przed moim występem.* Pocałował mnie a ja odwzajemniłam pocałunek.

*Perspektywa Rossa*

Znalezione obrazy dla zapytania ross lynch gifSiedzieliśmy w salonie sióstr Maron. Dziś miał śpiewać znana gwiazda przez którego dziewczyny piszczały. Nie wiem co ten gościu miał w sobie ale Raini, Vanessa, Mia i Rydel po prostu szalały na jego punkcie. Siedziały na dywanie blisko tv...

-Gościu zaśpiewaj i wychodzimy * powiedział znerwicowany Rik

-No ja też nie chce słuchać tego całego Andrew....

-Andrew Vang, to drugi po tobie przystojniak * Odparła Raini, co mi poprawiła humor

-Witam wszystkich* ucieszyłem że jestem tym pierwszym przystojniakiem * przed moim występem zaśpiewa wspaniała gwiazda, ja ją uwielbiam. Wiecie jak to jest kiedy spotykacie swego ideała prawda?. Mój to piękna utalentowana aktorka. Komponuję własną muzykę, jest śliczna!, przepraszam właśnie ją obraziłem jest boska to prawdziwe słowo,, pewna siebie. Do tego modelka. Chłopaki doskonale wiecie o kim mówię Laura Marono * ktoś wypluł napój a ja zapatrzyłem się w ekran. Laura po prawie dwóch tygodniach ją ujrzę tak ujrzę ją. A on powiedział że co, że to jego ideał. Muzyka się zaczęła a Laura weszła na scenie zaczęła śpiewać....
Podobny obraz
Nie żałuję tej miłości
chociaż kosztowała mnie serce
”kochać” to cud i ja Cię kochałam
jak nigdy, przenigdy sobie tego nie wyobrażałam
Dążę do wyrwania siebie z Twojej skóry
z Twojego wspomnienia, z Twojego wczoraj
czuję, że ubyło nam życia
i że dzisiejszy dzień nie wróci

Po zamknięciu drzwi
nasze łóżko oczekuje otwarte
na namiętne szaleństwo miłości
I między jednym „kocham Cię” a drugim
wznosimy się do nieba
i nie mogę żałować tej miłości
Podobny obrazNie żałuję tej miłości
chociaż kosztowała mnie serce
”kochać” to cud i ja Cię kochałam
jak nigdy, przenigdy sobie tego nie wyobrażałam
Dążę do wyrwania siebie z Twojej skóry
z Twojego wspomnienia, z Twojego wczoraj
czuję, że ubyło nam życia
i że dzisiejszy dzień nie wróci
Po zamknięciu drzwi
nasze łóżko oczekuje otwarte
na namiętne szaleństwo miłości
I między jednym „kocham Cię” a drugim
wznosimy się do nieba
i nie mogę żałować tej miłości
Podobny obrazNie żałuję tej miłości
chociaż kosztowała mnie serce
”kochać” to cud i ja Cię kochałam
jak nigdy, przenigdy sobie tego nie wyobrażałam
Dążę do wyrwania siebie z Twojej skóry
z Twojego wspomnienia, z Twojego wczoraj
czuję, że ubyło nam życia
i że dzisiejszy dzień nie wróci

Ludzie zaczęli bić bravo i prosić o jeszcze jedną.

-Kochani ten wieczór należy do Andrea Vang, ja zaśpiewałam tylko na wstępie. O to prawdziwa gwiazda. Mój kochany przystojny i utalentowany przyjaciel Andrew Vang. * Krzykała a ja spojrzałem na tv już mnie nie ciekawił tak widok jego na ekranie.

-Laura, to była nasza Laura * odparła Van

-Jeju jaka ona jest śliczna, moi ideałem też jest * Odparł Rocky

-Wiesz co pierwszy raz przyznaję Ci rację ale moim też * odparł Calum

-Ona chyba jest wielu ludzi ideałem. Kompozytorka, aktorka, śpiewaczka, tancerka. Przecież to chodzący ideał * wszyscy się śmiali. A ja dalej spoglodałem w tv co ona robiła z tym Vangiem. I dlaczego powiedziała ,,mój kochany” dlaczego?

Podobny obraz-Ross coś nie tak?

-Nie, nie wszystko w  porządku, oglądaj * powiedziałem mojej dziewczynie dalej się zastanawiając.