sobota, 10 sierpnia 2019

Rozdział 12 ( Sezon 1 odcinek 12 )


^Perspektywa Rossa^


Znalezione obrazy dla zapytania ross lynch and maia mitchell gif
Podobny obrazMacie czasem też tak?, że zdajecie sobie sprawę ze swoich błędów które robicie, czasem?. Ja tak miałem leżałem w łóżku z moja dziewczyna. Tak mam dziewczynę miała na imię Mia, chociaż powinna mieć na imię Laura. Tak miała rację śmiejąc się do mnie na plaży kiedy powiedziała ,, A co zakochałeś się we mnie’’ . Zakochałem się nie odwracalnie i nie odwołanie w niej. A to oznacza że powinienem przestać. Mia przytuliła mnie mocniej do siebie spojrzałem na zegarek 4 rano jej samolot odleciał, a ja nawet się nie pożegnałem. Ty idioto miałeś się nie zakochać!!. Nie wolno Ci ,nie wolno!!!. Przypomniałem sobie smak jej pocałunku, dotyk jej ciała, jej usta, jej twarz, jej gęsia skórka kiedy ją dotykałem. Sex z nią, to było coś. Nie mówię że tego nie robiłem, ale to było tak jakby to było po raz pierwszy. A teraz mam udawać że między nami nic nie ma. I to przytulenie. Całą noc wąchałem słodki zapach szamponu do jej włosów. Jej bliskość. To coś zdecydowanie najgorszego, a ja co ja mam powiedzieć Mai sorki ale jednak Cię nie kocham?, kręcisz mnie dlatego postanowiłem być z Tobą..?. Teraz to i tak dupa, Laura nigdy więcej się do mnie nie odezwie, ona po prostu mnie oleje. Tak zdecydowanie powinna to zrobić. Od pierwszego naszego spotkania. Usłyszałem jak drzwi się otwierają.

-Ross?

Znalezione obrazy dla zapytania riker lynch gif-No wchodzi  Rik * powiedziałem delikatnie wstając z łóżka. Wstałem i podeszłem do drzwi

Podobny obraz-Ona tu jest? * zapytał ale wiedziałem o kogo chodzi

-Tak, nie chciałem by wracała do domu pijana * powiedziałem zerkając na dziewczynę

-W porządku, jutro to znaczy dzisiaj zjemy wspólnie obiad trochę z nią po będziemy

-Dzięki *powiedziałem

-Postaramy się ją jakoś traktować w końcu z nią jesteś * powiedział  ja dotknąłem jego ramienia

-Dzięki bracie

Podobny obraz-Nie ma za co. Przepraszam za nasze zachowanie, po prostu Laura nie wiadomo gdzie zniknęła tak nagle, a potem pojechała na lotnisko z nikim się nie pożegnała musieliśmy jechać do niej

-Rozumiem, nie ma problemu

-Po płakała się ze szczęścia jak nas zobaczyła, myślę że Ciebie też chciała zobaczyć mimo tej waszej relacji * zacząłem się śmiać

Znalezione obrazy dla zapytania riker lynch and Ross lynch gif-Jeszcze by mnie pobiła * powiedziałem po czym Rik powiedział mi dobranoc i zamknął drzwi. Spojrzałem na leżącą dziewczynę obok mnie. To zdecydowanie nie ta którą chciałbym tutaj ujrzeć.
Wszystko wstało bardzo późno, Mia kręciła się po moim pokoju by wyglądać dobrze na rodzinnym obiedzie. Ja tam spałem miałem to gdzieś. Jednak jedno wezwanie Rydel obudziło mnie do takiego stopnia że wstałem szybko się ogarnąłem i zeszłem z moją dziewczyną do nich na dół Wszyscy siedzieli w salonie oprócz mojej siostry. Mia poszła do niej. Robiły razem coś sobie tam gadając. Ell rozmawiał z Van przez tel.

-Nie wiadomo dlaczego nie daje znaku życia Van? * zapytał Ell

-Nie jeszcze nic nie wiadomo

-Przecież jest 14 już powinna być na miejscu * powiedział Rik

Znalezione obrazy dla zapytania riker lynch and Ross lynch gif-Uspokój się może ma przesiadki albo opóźnienie, czeka na bagaż jedzie do hotelu. Ja ją zabije.* odparła Rydel wchodząc do jadalni i rozkładając naczynia z jedzeniem. Ja też powianiem ją zabić. Za to że się w niej zakochałem.

-Ross ty się odezwiesz czy nadal będziesz milczał? * zapytała moja siostra

-E co.>? * zapytałem patrząc na ich

-Chodzicie do stołu Mia, już dziękuje siadaj i zajadaj * powiedziała Rydel, widziałem że starali się chcieli poznać moją wybrankę.

-Czym się zajmujesz? * powiedział Rocky zabierają się za makaron

-Jestem aktorką * powiedziała nakładając sałatki

-No to to już wiedzieliśmy, Ross nie bierze się  za zwykłe dziewczyny

Znalezione obrazy dla zapytania raini rodriguez gif-Minimum  Brunetki, śliczne aktorki, piosenkarki i modelki * powiedział Raini spoglądając na mnie, ona za dużo wie. Po chwili do domu weszła Van.

-Cześć *powiedziała rozglądając się na wszystkich

Znalezione obrazy dla zapytania maia mitchell gif-Dała znać? * zapytała Rydel

-Boże ale wy się przejmujecie tą laską * powiedziała Mia. Wszyscy jak boga kocham spojrzeli na nią jakby mieli ją zabić. Chciałem się zaśmiać zażartować, ale wolałem się nie odzywać.

-Hej!! * powiedział Calm czym zakończył to co Mia chciała rozpętać.

-Ross i Mia Lynch ładnie * powiedział kiedy rozmowa nabrała jakiegoś tam tempa.

-A jak wczorajszy, przepraszam przedwczorajszy mecz ? * powiedziała Van

Znalezione obrazy dla zapytania calum worthy gif-Oj domyśl się * powiedziała Raini czym znów mnie 
zdenerwowała, ta sytuacja robi się chora.

-Aż tak źle? * zapytał Rik

-Co Laura pobiła się z Rosem czy co?

-A może weszli na boisko i zaczęli grać? * zaśmiał się Ell.

-Nie, pocałowali się. Laura i Ross * powiedział Calm, nie zważając na to że moja dziewczyna siedzi obok

Znalezione obrazy dla zapytania maia mitchell gif
-Że co! * powiedziała a raczej wydarła się. rzuciła  widelcem po czym wstała i wyszła ze stołu.

-Dzięki Calm * powiedziałem wychodząc za nią do ogrodu.

-No  co i tak by się dowiedzieli, jesteście na głównej stornie gazety 
,,To tylko pocałunek wymuszony przez kamerzystów czy już więcej?” * przeczytał i nie dokończył bo gazetce wzięła Van.

-Co!! Jak to kurwa w gazecie!! * wróciłem do domu i zabrałem ją spojrzałem na nasz pocałunek.

-Ej uciekaj do dziewczyny a nam daj się nacieszyć Raurą

Znalezione obrazy dla zapytania ross lynch and laura marano
-Że co proszę? * odezwała się Mia. Wzięła gazetę i zaczęła ją przeglodać.

-Chodzi na spacer* Powiedziałem do niej, rzucając gazetę na  stół.

-Tak i weź nerwosan * powiedziała Raini po czym zaczęła czytać.  

-,,Ross Lynch przystojny aktor który ostatnio wypowiedział się na temat swego ideała, właśnie ją  odkrył w swojej koleżance z planu, najnowszej produkcji serialu ,,Austin and Ally”. Laurze Marono. Ślicznej aktorce, kompozytorce i modelce. Czy między nimi coś będzie?, jak na razie możemy tylko wymyślać ich historię gdyż żaden z zainteresowanych się nie wypowiedział „ * do kończyła Raini.

-Oni chyba nie wiedzą jacy są na co dzień, ten jeden pocałunek nic nie znaczył * Odparł Rocky* Przy setce kłótni, denerwowania się nawzajem, Mia tak?, nie denerwuj się na Rossa oni na co dzień nie potrafią wymienić 5 słów. * Dziewczyna się uspokoiła, dobre praktyczne.  

-Proszę Cię z nią? * zaśmiałem się na co wszyscy spojrzeli na mnie jak na palanta no i dobrze o to mi chodziło. Nie mogą niczego się domyślać. Po chwili zmienili temat, stwierdzili że fajnie by było isć na plaże. Spojrzałem na Mię która nie chciała iść, ehm, dzień bez plaży beznadzieja. Nie wiedziałem czy przez to że lubią Laurę, czy po prostu nie pasowało jej moje rodzeństwo. Siedzieliśmy na kanapie i graliśmy w grę bijatyką, a moja dziewczyna siedziała na moich kolanach i czytała jaką gazetę.

Znalezione obrazy dla zapytania ross lynch gif
-Ona zachowuje się jakby była u siebie * zaczęła Raini rozmawiając z Rydel i Vanessa. Rik grał ze mną na gitarze, jednak zerknął na nogi mojej dziewczyny. No tak sorki ale Mia Mitchell miała boskie długie nogi, ciemne kręcone włosy śliczna buzia ładna uroda i oh świetnie całowała. Rocky nie interesował się nią jak i  Calm obaj olali to że mam dziewczynę. Ell wpatrywał się na moją siostrę. No a jak wspomnę o Rydel, Vanesie i Raini one jej wprost nie nawiedziły.