środa, 7 sierpnia 2019

Rozdział 11 (Sezon 1 odcinek 11 )


^Perspektywa Rossa^

Znalezione obrazy dla zapytania ross lynch  gifZrozumiałem, rozumiałem że nie powinienem tego robić, nawet jej zważywszy  że mieliśmy umowę. Mieliśmy jakoś wytrzymać ze sobą 3 miesiące. A ja co?. Po miesiącu idiota straciłem jej zaufanie. A ona mi zaufała, uprawialiśmy sex, i to nie raz. Jednak to nic musiałem zjebać wszystko. Weszłem do klubu i poszukałem Mię. Kiedy ją znalazłem przytuliłem od tyłu i pocałowałem w policzek.
Podobny obraz
-Gdzieś ty był.>? * powiedziała spoglądać bokiem na mnie

-Pożegnałem się ze znajomą * powiedziałem odwracając ją do siebie. * Chodź poznasz rodzeństwo * powiedziałem biorąc ją za dłoń i ciągnąć do wszystkich.

Znalezione obrazy dla zapytania Rydel lynch  gif-To dziwne, nie mogła nas znaleźć? * zapytała Rydel

-Nawet się nie pożegnała * powiedział Ell

-Jedziemy do niej,  Ross, widziałeś się z Laura? * no co miałem powiedzieć

Znalezione obrazy dla zapytania vanessa marano gif-Nie, a co gdzie jest?

-Jedziemy na lotnisko * powiedziała Van * o 4 ma lot, pewnie już jedzie

-Jadę z wami * powiedział Calm na co Raini przytaknęła

Podobny obraz-ok, to zamawiam Taxi, Ross jedziesz? * Ciężkie pytania zadaje

-Nie, chciałem wam przedstawić moją dziewczyny Mia Mitchell * wszyscy spojrzeli na nią jak na jakąś czarownicę, nie powiem zabolało mnie to, przecież to moja dziewczyna.

Znalezione obrazy dla zapytania riker lynch gif-Ross później * powiedział Rik po czym zabrał rzeczy Van i wyszedł za nią

-Miło mi * powiedziała Rydel * Wpadnij na obiad jutro, dzisiaj ok..>?, to wtedy się poznamy * powiedziała moja siostra po czym również mnie ominęła

-Jesteś palantem * powiedziała Raini kręcąc głową, nie zdążyłem nic powiedzieć bo to Calm zadał za mnie pytanie.
Podobny obraz
-Czemu tak uważasz?

-Myślę że wkrótce wszyscy się zorientują a ty Ross jesteś przegrany * powiedziała patrząc na mnie * Natomiast ty zastanów się czy jest sens wiązać się z nim * powiedziała po czym zostawiła nas samych ciągnąc Calma który ciągle pytał

-Czemu>>?

Znalezione obrazy dla zapytania Rocky lynch gif-Zastanawiam się co zrobiłeś Raini * powiedział Rocky * ale dowiem się, a ciebie… * obejrzał Mia * Miał lepsze * powiedział po czym również nas zostawił.

-Fajna rodzinka * powiedziała patrząc na mnie, moja dziewczyna

Podobny obraz-Wiem, chodź nie przejmuj się potańczymy * powiedziałem zerkając dyskretnie na zegarek. 2:20.







 ^Perspektywa Laury^

Podobny obrazDojechałam na lotnisko, więc zaczęłam iść do punktu B z którego wylatuje bite 3 godziny a potem będę na nogach. Ehm od 4 do 7 lot a potem pewnie sesja zdjęciowa. To mnie czekało przez najbliższy tydzień. Czekałam w kolejce żeby oddać swój bagaż, jak tylko oddam będę wolna dwie godziny. Kiedy nadeszła moja pora do końca nie rozumiałam jak mogłam nie pożegnać się z moimi ludźmi. Mimo że jestem wściekła na Rossa powinnam się do nich dodzwonić. Oddałam swój bagaż pokazałam bilet i byłam wolna, postanowiłam zadzwonić i się pożegnać. Kiedy wybierałam numer do siostry. Ktoś zaczął piszczeć aż w końcu do mnie dobiegł i mocno mnie do siebie przytulił. Była to moja siostra.
Znalezione obrazy dla zapytania Van Marano gif
-Myślałaś że nie pomachała bym mojej malutkiej * przytuliła mnie mocno do siebie a ja odwzajemniłam przytulenie.

-Tak się ciesze że tu jesteś * powiedziałam na co ona zaczęła się uśmiechać

Znalezione obrazy dla zapytania rydel lynch gif
-Nie tylko ja * odwróciłam się i zobaczyłam Rika, Ell, Rydel, Raini, Calm i Rockego, uśmiechnęłam się do nich a oni mnie po kolej przytulali.

-Tak bardzo Cie kocham * powiedziała do mnie Rydel

Znalezione obrazy dla zapytania raini  gif-Ja też Cię kocham, nawet nie wiesz jak bardzo * powiedziałam będąc już w ramionach Raini

-Nie zostań tam za długo, za tydzień idziemy na imprezkę?

Podobny obraz-Ależ oczywiście * powiedziałam, po czym zaczęłam się przytulać do facetów. Najlepiej mi było u Rika nie wiem dlaczego.

-Tak bardzo was kocham, mimo że znam was tak krótko no oprócz Ciebie. Ciebie to znam na wylot * zaśmiali się wszyscy. Postaliśmy chwile aż w końcu przyszła po raz na przejście na drugą stronę. Odwróciłam się po raz ostatni i na nich spojrzałam. Machali, dziewczyny płakały, wiedziałam że mówiły prawdę kiedy mnie przytulały że będą tęsknić, przecież to głupi tydzień. I wrócę, wrócę tutaj by nagrać płytę. Jednak znając moją siostrę i praktycznie czytając jej z ruchów warg wyczytałam

Znalezione obrazy dla zapytania vanessa marano gif-Martwię się o nią.

-Da radę to duża dziewczyna, po za tym zdjęcia i tel też istnieją

-Oj

-Idziemy kocie jet 6:30. o 7 wylatuje.

-Nie jak chcesz to leć, ja zostanę do póki nie odleci. * uśmiechnęłam się wiedząc że siostra jest w dobrych warunkach. Uwielbiam zdecydowanie ich.


Pewnie mnie zabijecie. Ale mało coś tutaj tej nasze Laura . Oj bardzo mało, zastanawiam się czy oni kiedyś w przyszłość bd razem.....