środa, 14 sierpnia 2019

Rozdział 14 ( Sezon 1 odcinek 14 )


^Perspektywa Rossa ^

Znalezione obrazy dla zapytania maia mitchell and ross lynch gifSpacerowaliśmy po plaży nie myśląc która godzina, rozmawialiśmy śmialiśmy się a nawet weszliśmy na chwile do wody, jednak Mia stwierdziła że nie chce się przeziębić przed jutrzejszym castingiem, dowiedziałem się że ona będzie próbować szczęścia w tym filmie co ja. Tyle że mnie dali role a ona musi się starać, zabawne.
Podobny obraz
-Więc jak dostaniesz role, to idziemy imprezować * odparłem śmiejąc się

-Dobrze, ale bez tego całego rodzeństwa przyjaciół, kolegów z pracy itp...

-E..No dobrze * zasmuciło mnie to, z moją rodziną świetnie się bawię, i zawsze wychodzimy przeważnie wszyscy. Jednak  Mia ich nie toleruję, a co jeśli zaczniemy się spotykać. Częściej?

^Perspektywa Laury^

Znalezione obrazy dla zapytania laura marano gifKażdego dnia przychodziłam do pokoju tak padnięta że błagałam los żeby się to skończyło. Naprawdę miałam już dość, a minęło dopiero kilka dni. No i nic nie zapowiadało że wrócę szybko. Okazało się że będę tutaj nie tydzień ale dwa tygodnie, podchodząc już po trzy. Trzy tygodnie po za domem, to tragedia. Teraz załatwiali to z Disneyem bym jakoś ugadało się. Byłam pewna że się uda gdyż już dużo mieliśmy nagrane w serialu. Zostały drobne poprawki. A serial i tak miał wyskoczyć dopiero za 3 miesiące. Tak wszystko co ciekawe w moim życiu pojawiało się bądź miało być po 3 miesiącach, katastrofa. No i właśnie 
Znalezione obrazy dla zapytania rydel lynch gifzadzwonił mój tel bałam się że to mój agent który informuje 
mnie że spędzę tutaj dożywocie ale to tylko Rydel

-Cześć!! * krzyknęli wszyscy

-Hej!!!, jak ja za wami tęsknie !!!! * wykrzyczałam do tel. Pokazałam się w kamerce by mnie widzieli a oni zrobili to samo

-Co jest?, wyglądasz jakbyś płakała?

-Dowiedziałam się coś bardzo bardzo złego

-Co? * zapytała moja siostra
Znalezione obrazy dla zapytania vanessa marano gif

-Wrócę pod koniec miesiąca * odparłam smutna

-Co!!! * krzyknęli wszyscy, jednak jednej osoby mi brakuje i zawsze go nie było kiedy rozmawialiśmy przez tel ze znajomym, chyba nie chciał mieć ze mną nic do czynienia, w końcu sama się o to prosiłam.

-Ile Jeszce tam będziesz siedzieć?! * wrzasnęła Rydel

Znalezione obrazy dla zapytania Riker lynch gif-Jeszcze 2 tygodnie, przedłużyły się zdjęcia i nie wyrobią się w planowane dwa tygodnie

-To straszne * Powiedział Rocky
-Wiem, wiem ja za Tobą też tęsknie naprawdę, tak chciała bym położyć się na plaży i * coś mi przerwało

-Cześć jesteśmy * odparł blondyn jego wszędzie usłyszę. Ale jesteśmy?

-Oh nie znów ona

Znalezione obrazy dla zapytania rocky lynch gif-Co? * zapytałam ale nikt mi nie chciał powiedzieć nawet się rozłączyli. Dlatego zadzwoniłam jeszcze raz. Odebrała Van, ale już nie była na głośno mówiącym

-Co tam się dzieje?, dlaczego rozłączyliście się Van tłumacz się * Odparłam wkurzona.

-No bo Ross * chwile wytchnienia, co Ross ?, miałam się już zapytać * Spotyka się z nową dziewczyną.

-E.... no to chyba dobrze no nie? * zapytałam już nie co zgaszona.

Znalezione obrazy dla zapytania vanessa marano gif-Tak tak, ale baliśmy się że się wkurzysz

-na co?, że Ross jest w związku?, a co mnie to..?

-Ehm, to dobrze, to bardzo dobrze.

-Zapytam tylko o jedno i odpowiedz mi szczerze

-Dobrze * przełyknełam silne

-Dlatego mnie unika?

Znalezione obrazy dla zapytania laura marano gif-Nie, no coś ty nie wiem czemu Cię unika naprawdę.

-Dobrze dobrze, wiesz co wołają mnie na zdjęcia muszę kończyć, dokończymy tą rozmowę

-Jasne kocham Cię

-Ja Ciebie też * kłamałam nie miałam żadnej sesja. Po prostu nie wyrabiałam z płaczem. Złapałam się za brzuch u zaczęłam głośno szlochać. Ross, mnie nie kocha, on nigdy mnie nie kochał. Jestem zakochany w niej, w tej dziewczynie. Postanowił mnie olać i już nigdy się do mnie nie odezwie straciłam blondyna straciłam go...

^Perspektywa Rossa^

Znalezione obrazy dla zapytania ross lynch and maia mitchell gif]Weszliśmy do domu śmiejąc się z jakiegoś żartu Mia.

-Cześć jesteśmy * Krzykiem do nich, ale żadne nam nie odpowiedziało. Weszliśmy do pokoju i zobaczyliśmy wielką panikę. Ktoś rzucał tel. Następna osoba chowała pod poduszką. Trzecia się rozłączyła. Po chwili jednak znów zadzwonił tel tym razem Van go odebrała. 

Znalezione obrazy dla zapytania Ross lynch gif-No bo Ross * spojrzała na mnie.  Wiedziałem co za chwile powie siostrze. * Spotyka się z nową dziewczyną. * Nawet nie zamierzała wychodzić, spojrzałem na resztę ekipy nikt nie był zadowolony z tego że mam dziewczynę.

-Tak tak, ale baliśmy się że się wkurzysz * Odparła brunetka spoglądając na resztę.

-Dobrze * odparła patrząc na mnie. * Nie, no coś ty nie wiem czemu Cię unika naprawdę*  chwila wytchnienia Kocham Cię
* powiedziała przez łzy, poczułem się jak jakiś idiotka. Van strasznie przeżywała wyjazd siostry. A każdy bez Laury był taki nie obecny. Ona się rozłączyła a Van dalej płakała.
Znalezione obrazy dla zapytania Riker lynch gif
-Kiedy wróci? * zapytał jako jedyny po takiej długiej cieszy Rik
- pod koniec miesiąca

-Po koniec miesiąca? * zapytała Raini wchodząc do salonu * co?, czemu?, jak ja zaraz po nią pojadę!!

-Sesja się przedłużyła Disney już wie, ponoć ma zająć się inna produkcja. Macie kilka odcinków do przodu więc jest dobrze.

Znalezione obrazy dla zapytania maia mitchell gif-Ale to miały być odcinki jak pojedziemy w trasę. * zaczełem a wszyscy na mnie spojrzeli. Nikt mnie nie odpowiedział a Mia zdecydowała się usiąść.

-Strasznie jesteście przygnębieni, przecież dziewczyna robi to co kocha, to co zawsze chciała robić, i zamiast trzymać za nią kciuki to zachowujecie się tak jakby umarła * odparła moja ,,dziewczyna „ Nie jest nią jeszcze, ale tak powiedzieli Laurze.

-Wiesz, nic nie wiesz nie powinnaś się wgl wypowiadać.

Znalezione obrazy dla zapytania calum worthy gif-Ej Calm jak ty się zachowujesz!, ona tylko podzieliła się opinia * zaczełem jej bronić bo naskoczył na nią jak jakiś szaleniec.

-Calm ma rację, nie powinna się wtrącać jak nikt jej nie pytał * Odparła Rydel

-Może i tak ale nie powinien tak wypowiadać się o Mii. * odparłem

-Wiesz ty wcale nie jesteś lepszy. * Odparła Van * Olewasz moją siostre od tygodnia a nikt nie wie co się stało między wami. Co po pocałunku się pokłóciliście?, jak możesz nie dać jej znaku życia przez tydzień! * wykrzyczała zdenerwowana

-Mogę, sama chciała tego

-Co?! * zapytała Rydel

Znalezione obrazy dla zapytania rydel lynch gif-Przed wyjazdem kazała mi obiecać że będziemy się zachowywać jak nie znajomymi, więc wypełniam jej prośbę.

-Nie wierze, nie powinieneś tego robić! * odpowiedział Rik

-A co miałem robić? * zapytałem wkurzony

-Walczyć o nią, przecież widać gołym okiem że podkochujesz się w mojej siostrze * odparła Van wstając

-Żartujesz sobie ze mnie? * spytałem już wkurzony, wkurzony tak że aż wstał Rik

Znalezione obrazy dla zapytania raini rodriguez gif-Wszyscy to Ross widzimy tylko ty nie, a kiedy zdasz sobie sprawę z tego że ją kochasz będzie za późno, ona pozna kogoś innego i z żalu się z nim Związek. Tak jak ty * Odparła Raini

-Dlaczego niby jesteś z Mią. Podoba Ci się?, zakochałeś się? * zapytał Calm

-Tak jestem zakochany w Mii, i czuję że to ta jedyna

Znalezione obrazy dla zapytania Pary kiss gif-Dlaczego więc jej nie pocałowałeś * zapytał Rocky i w tej samej chwili ująłem usta Mii i złożyłem pocałunek na jej ustach, był szorstki zdecydowanie szorstki ale odwzajemniła go więc nasz pocałunek trochę trwał. Nie wiedziałem jednak do czego zmierza. Czy oni mieli rację i nic nie czuję do niej tylko Laury....

^Perspektywa Laury^

Kolejny dzień.... i Kolejny..... Kolejny..... Kolejny i tak dalej dalej a ja nadal nie wiedziałam ile tu zostanę. Każdego dnia robiono mi nadzieje że wrócę wcześniej, jednak to wielkie gówno. Taka prawda, a właściwie czy ja chciałam wrócić teraz kiedy straciłam 
Znalezione obrazy dla zapytania przystojniaki gif
-Laura Marono * co znowu, odwróciłam się i zobaczyłam Andrew moją pierwszą szkolną miłość, pobiegłam do niego i go mocno do siebie przytuliłam. Odwzajemnił ucisk

-Boże jak dawno Cię nie widziałam, jesteś taki taki przystojny * zaczęłam się śmiać oddalając się nie co od niego.

-Jej a ty coraz bardziej śliczna jesteś jak obrazek.

-Co robisz w Stanach?
Podobny obraz
-Przyjechałem na koncert, ale sądzę że teraz zostanę dłużej. Nie chcesz czasem ze mną zaśpiewać.

-Zabawny jesteś

-Nie, naprawdę chce z Tobą zaśpiewać, to będzie cudowne

-Wiesz że raczej mi nie wolno

-Nie interesuje mnie to chce zaśpiewać i umówić się z Tobą * zaśmiałam się

-Andrew z przyjemnością pójdę z Tobą na randkę, ale co do śpiewania .... * Ale on mnie nie słuchał właśnie rozmawiał o tym bym z nim zaśpiewała. Nie udało się ale to nic, znów na moich ustach zagościł uśmiech. Poszliśmy na randkę zjedliśmy kolacje, tańczyliśmy przy świetle gwiazd. Dziwne żadne komary nas nie użarły. A potem poszłam na jego koncert. Stałam w pierwszym rzędzie. Cudownie śpiewał i grał na gitarze, zrozumiałam jego fanki. Był słynnym pewny siebie. Przystojny, Laura Marono czy podoba Ci się Andrew......?