poniedziałek, 28 października 2019

Rozdział 29 ( sezon 2 odcinek 13)

Damiano i Ellen właśnie wyszli z lotniska, złapali szybko taxi po czym pojechali do szpitala w którym leżała ich córka. Ellen nie mogła się uspokoić i ciągle płakała. jak mogła być taka wyrodną matką, jak mogła zostawić ją i Vanesse samą i wyjechać sobie na poszukiwanie kość, jak mogła. Jeśli ona umrze nie wybaczy sobie. Kiedy dojechali do szpitala i zobaczyli transparenty byli w szoku. Wszyscy byli za Laurą. A nie wiedząc że to jej rodzice przepuścili ich by weszli do szpitala. Zobaczyli multum dzieciaków i transparenty z napisem ,,Laura wracaj do nas!, kochamy Cię”. Weszli szybko z bagażami by zapytać pielęgniarkę o to gdzie ją 

znajdą. Ona wskazała im pokój Bylo późno minęło dobre dwa dni od wypadku dziewczyna, a widok jaki ujrzeli odjął im mowę. Zobaczyła trzy postacie. jeden rudy chłopak trzymający ich córkę za rękę.

 Vanesse trzymającą głowę na jej pościeli. Trzymając Lau za  drugą rękę. Matka jak i ojciec dziewczyn się po płakali. Czym obudzili młodzież


-Mamo tato * wrzasnęła Van przytulając ich mocno do siebie. * Jest źle jest naprawdę źle * powiedziała to dziewczyna w tej samej chwili zajrzał do nich lekarz. Matką usiadła przy łóżku i głaskała twarz swojej córeczki. 
Znalezione obrazy dla zapytania vanessa marano gif
-Próbuje tą trójkę namówić by poszli się  przespać już drugi dzień próbują obudzić dziewczynę. Za wszelką cenę.
-Nie opuścimy jej * powiedział Rudzielec czym dostał plusa u Państwa Marano.

-chce z Państwem porozmawiać

Podobny obraz-Dobrze dzieciaki pilnujcie jej a jak wrócimy to się wymienimy* powiedział Damiano . Po czym pocałował Laurę w czoło i czule pobłyskał po policzku. Za to Ellen jak i Vanessa nie chciała opuszczać swego dziecka. Głaskała ją po twarzy. po rękach prosząc w myślach by do nich wróciła. Jednak z płaczem poszła za mężem i lekarzem.

-Proszę mówić.

-Dobrze, ale  niech Pani weźmie * powiedział wiedząc jak zachowywała się córka kiedy dowiedziała się o siostrze. Ellen bez mrugnięcia okiem wzięła tabletki i popiła wodą.* Podczas operowania Laury, uratowaliśmy jej Wątrobę, wszystkie żebra ma złamane wiec ciągle je pilnujemy by zrosły się na nowo. Myśleliśmy że ma połamany kręgosłup na szczęście nic mu nie jest. I tu właśnie kończy się dobra nowina.W tym 


momencie załamią się Państwo pewnie tak jak córka.Laura przestała walczyć, podczas operacji dwa razy próbowaliśmy ją ratować. Robiliśmy wszystko na żywca a dziewczyna wcale nam nie pomagała, tetno jak i serce przestało reagować.  Nie mogliśmy jej uśpić bojąc się że jej serce, które naprawdę bardzo wolno pracuje przestanie z nami współpracować, podłączyliśmy ją do maszyny. Kiedy dostała kroplówkę dostała się do środka jej krew. Nic ją nie wzmocniła. Problem polega na tym że Laura nie walczy, ona się już poddała. Nie chce współpracować, wydaje się jakby pogodziła się z tym że umrze. I to właśnie chciałem Państwu  powiedzieć. Laura nie chce walczyć, zasnęła. Tak nazywamy ten etap. A jej słabe serce nie pompuje tak jak powinno, jest podłączona do maszyny. 
Podobny obraz

Laura zapadła w śpiączkę. Daje jej rok czasu, bo tyle maszyna będzie potrafiła  jej pomóc jeśli się nie przebudzi, odłączamy ją. A to oznacza że Laura umrze.

-moja córką jest roślinka?* zapytał Damiano bo jego żona nie mogła nic powiedzieć

-Tak decyzja należy do Państwa. Czy pozwalamy jej dobrowolnie umrzeć odłączając ją od komputera. Przypominam ona już nie walczy. Czy zostawiamy ją modląc się by się obudziła.?.* Ellen w tej właśnie chwili zemdlała. Przez co lekarz wraz z Damiano zabrał ją do łóżko szpitale i wywiózł na sale gdzie poprosił pielęgniarkę by jej pilnowała. Damiano również nie panował nad płaczem.

-Wiem że to bolesne, ale czy chce Pan widzieć jak Pana córka umiera każdego dnia... Przez ten rok? * spojrzał się na lustro pokazujące pokój jego córki. Na leżącą śpiącą jego córkę. I drugą która z płaczem coś jej tłumaczyła. 

-nie daje Pan szans jej na przeżycie?

-Nie, w tej chwili nie, dawałem jej, niech Panu uwierzy kiedy ją ratowałem miałem nadzieje, przecież to młoda dziewczyna ale kiedy musieliśmy ją podłączyć do komputera, bo po raz pierwszy jej tetno  zasłabło straciłem. Straciłem jakie kol wiek nadzieje.* Powiedział zostawiając Pana Marano samego, więc wszedł do pokoju. 

-Z tego jak Laura mi opowiadała jest was znacznie więcej gdzie reszta..?No i wasi chłopcy? * zapytał na wstępie..

-Obie zerwałyśmy, to byli bracia * powiedziała dziewczyna patrzyć na przyjaciół. * Chodzicie niech tata po będzie trochę z Laurą. * Raini szybko skapowała o co chodzi ale Calum nie chciał za bardzo wyjść z pokoju.

-Wrócimy tutaj spokojnie wrócimy. * powiedziała jedna z brunetek do niego po czym wyszli.

-Proszę was * odparła Raini na co wszyscy wyszli z domu. 

 -Musiałam stamtąd  wyjść, ale chodziło tylko.... Obiecajcie mi że rodzina Lynch nie dowie się o wypadku * wypaliła Marano. 

-Ale Van przecież gazety? * powiedział Calum. 

Znalezione obrazy dla zapytania vanessa marano gif-Nie interesuje mnie to. Mają nie dowiedzieć się od was rozumiecie?, nie wolno wam z nimi rozmawiać, ani Ross Lynch, ani Rik Lynch ani nawet Rydel Lynch rozumiecie?!

-A co z dzieckiem Rika? * znów wypalił nie wiadomo skąd Calum.

-Jakie dziecko?, przecież to nie jego dziecko Calum! * rozejrzała sie we wszystkie strony * To moje dziecko i.... Tego też nie wolno mu wiedzieć. Nie chce dziecka i być może nie zostawię go.
Podobny obraz
-Co ty gadasz za głupoty * Odparła zła Raini. 

-No właśnie Van co ty gadasz?! * za plecami brunetki stała jej matka. 

-Mamo, proszę Cie * odparła brunetka 

-Jesteś w ciąży?

Podobny obraz-Nie mogliście powiedzieć mi że mama jest z tyłu!!.>? * odparła wkurzona brunetka w stronę swoich przyjaciół. * Tak mamo jestem. 

-A ojcem dziecka?

-nie ważne

-Powiedz

-nie powiem

-Boże to akurat możesz powiedzieć swojej Mamie. 
Znalezione obrazy dla zapytania calum worthy gif

-Ojcem dziecka jest Rik Lynch

-To ten chłopak z którym byłaś  w związku?


-Tak to on, jakiś czas temu rozstaliśmy się i nie chce do niego wracać

-Przecież byłaś taka zakochana

-Mamo, to nie ważne dla mnie liczy się tylko Laura

-Kochanie, czy chcemy czy nie jesteś w ciąży a to wielkie wydarzanie

Znalezione obrazy dla zapytania płaczące dziewczyny gif-Nie rozumiesz że jeśli nie pozwolimy łaskawie Laurze odejść z tego świata to umrze kiedy  będzie to  mieć 3 miesiące?. To Bóg zabierze ją w zamian za dziecko. Nie chce go!!! 

-Van skarbie * matka ją mocno do siebie przytuliła obie zaczęły płakać.

-Laura nie umrze, myślisz że pozwolę jej się poddać?, mowy nie ma będę siedzieć tutaj ten jebany rok i czekać a moje dziecko się wybudzi

-Nie,* załkała brunetka * nie pozwolisz jej

-A co ty sobie myślisz?. Laura nie umrze....

*Perspektywa Rossa *

Znalezione obrazy dla zapytania ross lynch and laura maranoPodobny obrazPodobny obraz
Znalezione obrazy dla zapytania ross lynch and laura maranoZnalezione obrazy dla zapytania ross lynch and laura maranoZnalezione obrazy dla zapytania ross lynch and laura marano

Mieliśmy dzień spokoju nareszcie  pomyślałem oglądając swoje i zdjęcia Laury. Tak strasznie za nią tęsknie, a teraz kiedy gazety zaczęły
Znalezione obrazy dla zapytania rocky lynch gif
-Ross * wrzasnął Rocky przez którego spadłem z łóżka

-Co się dzieje 

-Patrz * powiedział pokazując mi okładkę gazety na smartfonie. Była na nim Laura, ucieszyłem się na jej widok, jednak podpis..... 

 ,,Laura Marano znana modelka, aktorka i piosenkarka w wylądowała w ciężkim stanie w szpitalu „

-Daj tel!!! * powiedziałem zabierając mu go i czytając co o niej napisali. Reszta się do mnie doczepiła.

,,Laura Marano, wczoraj w godzinach po południowych została potrącona przez pijanego kierowce. Jak na razie wiemy tylko że jest  w ciężkim stanie. Dowodzi to film zrobiony w szpitalu z udziałem jej siostry.''

-To Vanessa Marano. Co dzieje się z Twoją siostra?

-nie powinno Cię to interesować to miejsce dla rodziny nie redaktorów * odpowiedziała dyżurna pielęgniarka.

-A widzi Pani co dzieje się przed szpitalem?

-Tak widzę, jednak to nie miejsce i czas by robić sobie wywiady

-Vanessa co dzieje się z Twoją siostrą *Widząc Van, Rik się za cały najeżył. Oczy opuchnięte przez łzy, smutna buzia i dalej płakała. 
-Powinniście iść

-Nie do póki nie dowiemy się co się dzieje

-Laura jest w ciężkim stanie *Odparła Van po czym odeszła. „
I Tego właśnie tylko się dowiedzieliśmy ciężki stan. Czyżby Laura Marano walczyła właśnie o życie?

Znalezione obrazy dla zapytania riker lynch gifWyłączyliśmy video po czym każdy próbował dzwonić. Ja do Vanessy na zamianę z Rikiem. Rydel do Raini. Rocky wraz z El do Caluma. Żaden nie odpowiadał.

-Ja muszę tam jechać * odparłem chodząc zdesperowany po pokoju

-Dobrze wiesz że nie chcą Cie widzieć jak i mnie * odparł Rik

-Ja muszę wiedzieć co z Laurą

-Stary wiem... Ja też, ale rozumiesz że nas nawet nie wpuszczą, nie jesteśmy rodziną.

-mimo wszystko muszę muszę spróbował

-A co z koncertami

Znalezione obrazy dla zapytania R5 gif-Witajcie kochani * pojawił się nasz menadżer * Mam fantastyczną wiadomość, co wam tak nie do uśmiechu . Lik Vags chce być waszym producentem za nie całe 6 miesięcy będziecie nagrywać płytę * Nikt jednak nie zaczał skakać, patrzyłem na ekran tel dzwoniąc do Van....

Narrator

-On ciągle dzwoni * powiedziała Van patrząc na tel

-Odbierz

-nie nie mam ochoty, wiem że Laura też by tego nie chciała

-skąd  możesz wiedzieć skarbie czego chce Laura

-Mamo doskonale wiem co chce mała, odejść z tego świata! * I w tym właśnie momencie tętno dziewczyny jak na znak zaczeło  słabnąć przez co maszyna zaczęła piszczeć. Przybiegła do niej ekipa ratująca. Wypraszając wszystkich, Van została wyniesiona bo zaczęła piszczeć i płakać tak głośno że chce zostać że ojciec musiał ją wynieś.
Podobny obraz
-Tato, nie ja chce zostać zostać przy niej !!! * spojrzała na tel znów zaczał dzwonić.

-Ty skończony idioto, jak mogłeś ją zostawić jak mogłeś ona ona umiera!!!! * wrzasnęłam do tel po czym upadłam na ziemie bez siły moja malutka śliczna siostra... Moja Laura.....Pan Maron podszedł do niej


Znalezione obrazy dla zapytania szpital gif
-Van proszę Cię uspokój się, chodzi * powiedział biorąc ją na ręce i mocno do siebie przytulając usiadł wraz z nią na krześle.

Raini chwyciła telefon i zaczęła mówić

-Ross

-Raini dzięki Bogu co tam się dzieje?

Znalezione obrazy dla zapytania raini rodriguez gif
-Laura po wypadku samochodowym.... * powiedziała widząc że kolejni lekarze wbiegają do pokoju dziewczyny * Ross, Laura się poddała nie chce w ogóle walczyć. po wypadku miała operacje podczas tej operacji.....

-Daj ja mu powiem * powiedział rudzielec podchodząc i przytulając swoją dziewczynę  * Pod czas operacji Laura, przestała walczyć. Nie chce walczyć, lekarz powiedział że się poddała. Jest w bardzo ciężkim stanie, stary. Została w śpiące, bo jej serce prawie stanęło, nie potrafi sama oddychać, oddycha za nią maszyna. Problem polega na tym że jeśli nie zacznie walczyć, maszyna zostanie odłączona i dziewczyna odejdzie z tego świata. * Spojrzałem na lekarzy, dziewczyny płacząc wstały również Pan Damiano.

-Udało się maszyna znów jej pomaga. * wszyscy odetchnęliśmy.

-Ross, Ross  * przeraził się nie na żarty. Blondyn po drugiej stornie się nie odezwał rozłączył się..........