poniedziałek, 30 marca 2020

Rozdział 43 ( Sezon 3 odcinek 11 )

Perspektywa Rossa

ross shor lynch ross lynch gif | WiffleGifKiedy skończyliśmy uśmiechnąłem się zdecydowanie to było to o czym marzyłem od dawna. Spojrzałem na Lau a ona na mnie, jednak nic nie powiedzieliśmy tak było nam najwygodniej. Tak było prościej zeszłem ze sceny. A Laura stała dalej.


-Chciała bym coś zaśpiewać, Kochani moja siostrzyczko od dziecka no i mój starszy bracie kocham was!!, życzę wam szczęścia. Rano podjęłam pewną decyzje. * spojrzała na państwa młodych i swoich rodziców. * Dostałam szanse!., wyjeżdżam w trasę koncertową na pół roku!!! * krzyknęła do mikrofonu a wszyscy zaczęli piszczeć. Ona natomiast spojrzała na mnie a ja zacząłem wszystko rozumieć. ,,Podjęłam pewną decyzje- tak Ross to ty mi ją ułatwiłeś, nie potrafię żyć ze świadomością że nie możemy być razem’’ doskonale to rozumiałem. Muzyka zaczęła grać a ona zaczęła śpiewać.

Hey, hej uh-huh hey uh-huh hey hey yeah! Jestem wreście sobą. Nigdy nie czułam tego wcześniej Nigdy więc nie zamierzam się już bać. Wcześniej pisałam słowa na kartce bo mam tak dużo do powiedzenia. 

A teraz zajmuję tę scenę Wooah!!! Przygotowuję się do lotu Wiem, że to jest mój czas, aby zabłyszczeć Nie obchodzi mnie, czy będę popełniać błędy. Zrobię wszystko, co trzeba, bo mam tak dużo do powiedzenia Woah!!
austin and ally laura marano gif | WiffleGifJestem wreście sobą, Mam wszystko, czego potrzebuję, To co masz jest tym co widzisz Ja-ja-ja Jestem w końcu sobą. 



Perspektywa Laury

W tym samym dniu nad ranem…..

Nie mogłam spać, ubrałam dres i wyszłam z domu szłam sama w środku nocy ale musiałam musiałam iść. Szłam w kierunku mostu, kiedy dotarłam usidłam na nim spoglądając w nurt rzeki, czasem takie chwile samotność się przydawały teraz było decydowanie na to czas. Rzucałam kamieniami, aż w końcu ktoś chwycił moją dłoń.


-Jeszcze zrobisz sobie krzywdę

-Andriu co ty tu robisz * powiedziałam przerażona


-Byłem się przejść, nie no żartuje chodzę za Tobą po całych dniach


-Zabawny jestem


-Wiem, Lau wiem co się wydarzyło


-Skąd?


Uprowadzona miłość: Bohaterzy-Znam Mie, wiem co się stało


-To przykre, znać taką osobę * chwycił mnie mocniej za nadgarstek.


-Mam interes z Tobą do omówienia


-Ze mną? * zapytałam nie rozumiejąc * Możesz mnie puścić?


-Do wody?* zaśmiał się


-Czego ty chcesz?


-mówiłem mam interes do Ciebie


-Jaki?


-kochanie chodzi mi o Mie, ona jest dla mnie ważna. Zakochała się w tym głupku Lynchu


-No i co.>?, przecież są razem
Laura Marano Fc Gifs Search | Search & Share on Homdor


-Ale Lynch kocha Ciebie * połykałam silne która mnie dławiła, spojrzałam na swoją rękę, próbowałam ją wyrwać.


-Lych zostanie ojcem jak dobrze wiesz


-Tak wiem


-No właśnie skarbie i chce byś zostawiła w spokoju Mie * powiedział a mnie zamurowało


-Dlaczego mi to mówisz?


-Bo jestem pewny że chciała byś do niego wrócić. Ale nie wrócisz, Twoim przyjaciele  rodzina mogą mieć nagle wypadek.....


-Czy ty mi grozisz?, Andriu co się z Tobą dzieje


-Chce by Mia była szczęśliwa, ja też chce być. Będziesz trzymać się z daleka od rodziny Lynch. Inaczej każdemu coś się stanie. No i będziesz ze mną w związku....


-Wiesz tak sobie żartować to możesz *wyrwałam się z ucisku Andrewa stanęłam  nim twarzą w twarz.
requests closed! — Laura Marano Gif Hunt!


-Laurą kochanie nie żartuje, ty jesteś ze mną w związku a Ross z Mią.


-Wymyślasz * chwycił mnie mocniej za włosy i pociągnął na ziemie upadłam na kolana.


-Nic nie wymyślam * uderzył mnie w brzuch a potem kopnął leżałam na asfalcie. * Zabije wszystkich po kolej jeśli się nie zgodzisz


-Tak, tak zgadzam się * powiedziałam płacząc strasznie mnie bolało.


-Jutro na weselu siostry oznajmisz że jedziesz w trasę koncertową * uśmiechnął się szerzej.


-Skąd do diabła…

-Mówiłem że cię sprawdzam. Rydel ma piękny różowy samochód już bez hamulca....


-proszę Cię * już go błagałam złapałam go za dłonie, wiedziałam że jest zdolny do wszystkiego.


Pin on Flawless Laura Marano-więc co .>? masz 6 miesięcy..? tak 6 miesięcy by się we mnie zakochać * chwycił mnie podbródek bym spojrzała na niego * byś się we mnie zakochała, jeśli wszyscy dowiedzą się o tej rozmowie, stanie się komuś krzywda o patrz * wskazał klucz hamulcowy w jakimś samochodzie. Który próbował zahamować ale wpadł w poślizg i uderzył w drzewo * np. jak on właśnie ma wypadek prze zemnie * musnął mnie w policzek * Do jutra kochanie *

Teraz.....


Spoglądałam na widownie, wiedziałam że muszę to zrobić inaczej nie ujrzę już nikogo z moich bliskich. Podszedł do mnie Andrew, spojrzałam na niego po czym go mocno do siebie przytuliłam.


-Rozpoczynamy grę skarbie * mruknął do mnie Andriu, ujmując moją twarz w dłoni po czym pocałował, odwzajemniłam pocałunek.


-Laura * podeszła do mnie siostra, szybko się odwróciłam do niej i udałam że się uśmiecham * Andriu jak miło że towarzysz mojej siostrze.
Jak powietrze (5486741) - Agata Czykierda-Grabowska - Opinia książki


-Ja też się cieszę że Cię widzę Van jestem taki szczęśliwy Twoim szczęściem * odparł mój niby chłopak


-Lau… o witam Andriu * powiedział Rick wyciągając dłoń do Andriu.


-Witaj * powiedział podając dłoń. Spoglądałam na nich, wiedziałam że Rick widzi coś co nie powinien, dlatego uśmiechnęłam się szeroko i zaczęłam swoją komedię.


-Andriu jedzie ze mną w trasę!!


-Co?! * wrzasnęła Rydel wraz z Raini


-Tak zgodził się zrobić sobie przerwę, myślę że to dobrze mieć kogoś zaufanego


-Czy zaufanego to ja nie wiem * powiedziała Rydel zerkając na Andriu.

Laura Marano i R5 Polska << Twoje największe źródło informacji ...
-Chodź potańczymy * powiedziałam do Andriu ciągnąc go za dłoń. Poszedł za mną weszliśmy na scenę i tańczyliśmy z innymi.


-Bardzo dobrze zagrana rola skarbie * dotknął mojego policzka


-Nie uderzysz mnie?


-Nie, uderzę Cię tylko wtedy kiedy będziesz nie grzeczna


-Uważasz że zakocham się w Tobie?


-Jestem tego pewny


-Dobrze, dam Ci szanse, ale my wyjeżdżamy nie robisz nic moim znajomym i rodzinie. A ja zakocham się w Tobie

-Oho, dobra odpowiedź, ale pod warunkiem że będziesz trzymać się z daleka…


-Od Rosa


-Tak wiem, od teraz on nie istnieje liczysz się tylko ty * powiedziałam udając że mówię prawdy, oczywiście że Ross był jest i będzie dla mnie najważniejszy


Riker Lynch GIF - RikerLynch - Discover & Share GIFs
-Wymiana * odparł Rick zabierając mnie swojemu partnerowi, a pozwalając moja siostrzyczka tańczyć, tak bardzo chciałam by nie zbliżał się do moich bliskich, miałam nawet powiedzieć nie ale Rick zaczął dyskusję.

-Kiedy dostałaś kontrakt...?

-4 dni temu

-Dlaczego nikomu nie powiedziałaś

-Bo nie wiedziałam czy sama chce jechać

-A on?, skąd się wziął

-Rick dałam mu szanse

-Tak szybko pozbierałaś się po Rossie? * zmierzyłam go wzrokiem, ktoś krzynął wymiana. Nie spodziewałam się takiej wymiany…....