środa, 13 maja 2020

Rozdział 46 ( Sezon 3 odcinek 15 koniec Epilog)



*Perspektywa Laury*

Podbiegłam do Rossa i mocno go do siebie przytuliłam a on mnie mocno objął i pocałował w głowę byłam szczęśliwa w jego ramionach. Przypomniały mi się wszystkie chwilę z Rossem......

Wspomnienia :


No i stało się wpadłam na kogoś wylewając kawę. 

-Przepraszam bardzo to nie moja kawa!, to jego! * upadłam na tyłek odbijając się o jego kaloryfer. A on poleciał ze swoją kawą na ziemię rozlewając cała zawartość. Co za frajer. Spojrzałam na niego przytulając do siebie swoją torbę. Blondyn o mlecznych oczach. Kaloryfer, może w innych warunkach bym się w nim podkochiwała. Problem jednak polegał na tym że to realny świat i żadne z nas się sobie nie spodobało. 

-Przepraszam nie patrzyłam jak idę, ale ty również nie patrzyłeś * powiedziałam podnosząc się z ziemi i wyciągając dłoń w jego stronę.

-No chyba sobie jaja ze mnie robisz, nie patrzysz jak chodzisz i to moja wina?!. A co ja Twój pilot?. Jak ja teraz wyglądam, zadowolona jesteś?, w dodatku że jestem spóźniony to jeszcze muszę iść się przebrać, co za.....

-Co za?, no dokończ!!!! *Powiedziałam wrzeszcząc na niego * Palant!!!

-dzikus, mam nadzieję że się nigdy nie spotkamy!!!

-Wierz mi że ja też mam takie marzenie

-Zabawna jesteś

-A ty palant!

-Idiotka!! * powiedział wyciągając tel i omijając mnie, wszedł do centrum handlowego. Palant, poszłam za nim po czym sama wyciągnęłam tel i zadzwoniłam do siostry. 

-Van jestem już w centrum, gdzie mam was szukać?

-Jesteśmy pod kinem.



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


-Casting?, do czego?

-Do serialu. * Powiedziałam ciągle na niego gapiąc.

-Jakiego?, zapytał, pewnie podtrzymywał rozmowę, byle bym nie skończyła za wcześnie. Palant...

-Austin and Ally. * Powiedziałam a on w tej samej chwili zrobił się cały zielony na twarzy.

-Jaja sobie ze mnie robisz?
Znalezione obrazy dla zapytania laura marano gif


-Wiesz co nie mam ochoty z Tobą żartować, o co Ci chodzi?

-Ja dostałem role, gram główną postać. Austina, nadal jednak nie ma roli głównej bohaterki Ally.  Nawet jest już rola dwóch kolejnych głównych bohaterów jednak....

-Spoko, nie pójdę na przesłuchanie * Odpowiedziałam twardo.

-Dlaczego?

-Bo jeśli dostanę role to będziemy głównymi bohaterami, a to oznacza jeszcze czyściejsze widywanie Twojej osoby.

-Mojej boskiej osoby i weź ogarnij tyłek przyjdź na casting co Ci szkodzi?

-Nie chce z Tobą grać * Powiedziałam wkurzona.

-Kochanie, przyznaj że się boisz, boisz się grać przy takiej osobie jak ja.

-Zabawny jesteś, mówiłam Ci że nie mam zielonego pojęcia kim ty do diabła jesteś? * Powiedziałam nie zdając sobie sprawy z tego jak blisko jestem Rossa.

-To udowodnij, udowodnij że potrafisz grać.

Podobny obraz-Uwierz że już gram * zmierzyłam go wzrokiem. 

-Słabo Ci to wychodzi * powiedział a ja zbliżałam się jeszcze bardziej stykaliśmy się nosami. 

-Uwierz że gram bardzo dobrze, jak myślisz co teraz robię? * Dotknęłam jego policzka palcem skazującym zatrzymując się na wargach * Gdybym nie grał nie było by mnie tutaj. Nie było by zakładu i uwierz że nie rozmawiałam bym z takim palantem jak ty.

-Zabawna jesteś udowodnij mi że jesteś dobrą aktorką i idź na casting.

-A co jeśli wygram>? * Powiedziałam to bardziej do jego warg niż do niego.

-Nie będę takim gnojkiem jakim jestem teraz.
Znalezione obrazy dla zapytania vanessa marano gif

-Kusząca propozycja. 

-Wiem * Powiedział po czym usłyszeliśmy śmiech Van. Od razu wystraszeni oddaliliśmy się od siebie.

-Tutaj są nasza aniołki. * Powiedziała Van, a my nawet nie mieliśmy odwagi na siebie spojrzeć. 


- Niesamowite już nie skaczą sobie do gardeł. * Odparła Rydel. 

-Teraz bardziej próbują sobie języki w usta wepchać * Odparł Rickier na co reszta zaczęła się śmiać. 




XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX



laura marano sorry for the quality GIF-Spadaj idę pływać! * wyrwałam się, a on chwycił mnie za biodra przyciągając do siebie. Odwróciłam się do niego spoglądając w jego wielkie ciemne oczy.

-Nie powinnaś pływać w takim stanie.

-Dlaczego taki jesteś?, hmy? Dlaczego przecież masz dziewczynę?

-A ty chłopaka, a przecież mogę Cię zatrzymać.

-nie o to mi chodziło. Przez całe trzy tygodnie nie napisałeś, nie odezwałeś się do mnie nic zero jakiego kolwiek znaku życia. A tak prosiłam by ktoś wspomniał o Tobie.

-Ja też dowiedziałem się o Twoim związku przez przypadek.

-Gdybyś się odezwał powiedziała bym Ci.

Animated GIF-Co byś mi powiedziała, że jesteś z nim bardzo szczęśliwa. Że jesteś w nim.... * Nie wytrzymał musiał to powiedzieć, wypomnieć byłam tego pewna.

-Nie, nie  jestem w nim zakochana głupku....* Odparłam wiedząc że zaraz zwymiotuje. Alkohol plus miłosne wyznania to złe połączenie. * Zakochałam się w Tobie.

-A ja nie jestem w Tobie zakochany, i lepiej będzie jeśli nigdy nie będziesz robić sobie nadziej, nawet na trzeźwo.

-Nie wierzę, gdybyś się we mnie nie zakochał nie był byś taki szorstki jak jesteś!
Znalezione obrazy dla zapytania Ross lynch zły gif

-Ty słyszysz co mówisz kobieto?! * zezłościł się. 

-Tak, wiem co mówię, ja czuję to teraz i czułam to wtedy, a ty zakochałeś się w innej.

-No właśnie. Zakochałem się w innej.  Nie w Tobie w innej!. Nie kocham nie kochałem i nigdy Cię nie pokocham. * Powiedział twardo, żadne z nas nie wiedziało że Ell nas podsłuchuję. 

-Posłuchaj mnie Ross lynch Kocham Cię, zakochałam się w Tobie, ale może masz rację, pora zacząć od zera. A teraz puść mnie i pozwól odejść. * Puścił mnie a ja po prostu zmierzałam go wzrokiem po raz ostatni i powiedziałam * Do zobaczenia na planie filmowym od teraz tylko tam będziemy się widywać. 



-Do zobaczenia, żegnam * powiedział a ja wyszłam po prostu wzięłam swój bagaż torebkę i odeszłam. Wyznałam to co czuje tak ja powiedział mi Andrew, ,,jeśli wyznasz mu co czujesz a on Cię oleje, wtedy zrozumiem że mam szanse zdobyć twe serce w innym przypadku nigdy nie będziemy mieć szanse.

-Więc uważasz że powinnam mu powiedzieć co czuję?

-Tak i jak najszybciej Lau, nie chce czekać na Ciebie nie wiadomo ile. 

-Dobrze zrobię tak, ale czy ty..?

Pokaże Ci czym jest prawdziwa miłość zobaczysz będziesz spokojniejsza Tak Andrew miał rację, wyznałam Lynchowi to co czuję, a on powiedział głośno i wyraźnie że nic do mnie nie czuję. Po raz dać szanse Andriiu. Tylko w ten sposób moglibyśmy być razem. Nie wiem kiedy prawie upadłam ale ktoś mnie dźwignął....



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX




-Nie rozumiem Cię, przecież nie widzę świata po za Tobą, a ty po za mną. 

-oj widzę, widzę za Tobą wielki dom. Naprawdę wielki. * Powiedziałam śmiejąc się głośno. 

-Oj nie bądź taka zabawna * zaczęło padać. Tylko tego mi brakowało. Zaczęłam iść w kierunku domu...

-Idę do domu, widzimy się jutro. * Powiedziałam ale ten chwycił mnie. Obróciłam się gwałtownie w jego stronę. 

Podobny obraz-Czułem to wtedy i czuję to teraz....

-Co czujesz.? 

-Że musimy dać sobie szanse. * Spojrzałam na niego będąc w szoku, czy ten wieczór nigdy się nie skończy. 

Spojrzałam na niego będąc w szoku, czy ten wieczór nigdy się nie skończy.>? Pada co raz bardziej, wtedy on ujął moją twarz i pocałował. odwzajemniłam pocałunek, jak mogłam mu odmówić, po za tym zakochałam się. Całował tak cudownie, tak delikatnie a zarazem pikanie. Niczego mi w tym pocałunku nie brakowało. Kiedy skończyliśmy po dobrych paru minutach. Uśmiechnęłam się do niego łobuzersko. 

-Dajmy sobie szansę, proszę. * Powiedział znów całując moje usta.


-Zawsze * odpłynęłam w tych pocałunkach. 


-Więc się zgadzasz.? 


-A co ja przed chwilą powiedziałam.

Podobny obraz

-Zawsze? * zaśmiał się dotykając dłonią mojej twarzy, pocałowałam go * Kocham Cię, jestem taki szczęśliwy. 

-Ja też. * Zaśmiałam się po czym przytuliłam się mocno do niego. * Nowy związek na odległość? * powiedziałam patrząc na niego, wiem że on zrozumiał. 


-udowodnię Ci że nie widzę świata po za Tobą. * Powiedział przytulając mnie do siebie, przytuliłam się do niego, zbliżaliśmy się do mojego domu. 


- Kurczę obie siostry Marano zakochane w braciach Lynch. Co my zostawimy fanką? * zaśmiałam się dotykając jego policzka. 


Podobny obraz-Nie mam pojęcia, bo ja serce i kawałek siebie zostawiam z Tobą. * Musnęłam jego usta, odwzajemniał pocałunek, po czym złapał mnie za dłoń. Nie byliśmy razem, jednak byłam najszczęśliwsza na świecie. Widziałam że zajęłam ważną części w sercu blondyna. Weszliśmy do środka. 







XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX




Cześć wszystkim


-Cześć * odezwał się śmieszek, tak go określiłam a dokładnie  mówiąc Rocky jeśli się nie mylę. Tak zdaje się że tak właśnie ma za imię.



-Dziękuje* uśmiechnęłam się  patrząc na resztę


-Ross wraz z Maią są już na miejscu jedziemy. * powiedział
Blondynka nazwa również Rydel. Nie powiem, te  towarzystwo mi pasowało, jednak chciałam się spotkać z Andrewem który a propo pojechał na jakiś koncert. Nie wiem dlaczego miałam wrażenie że to trochę olewka. Byłam smutna, bardzo, bo chłopak za którym szalałam miał mnie gdzieś. Nie wiem kiedy dostaliśmy się na miejsce, kiedy wyszłam z samochodu i co najciekawsze dlaczego wpatrywałam się w blondyna jak w obrazek. Nie powiem wyglądał bardzo przystojnie w graniaku.....




W rozpiętej koszuli, ten uroczy uśmieszek.Nagle zobaczyłam siebie i chłopaka  blisko siebie. Ciekawe że między nami było więcej chemii niż to co widzę.  Kurczę, czy serio chciałabym być na ich miejscu.
grafika edit, ross lynch, and laura maranografika edit, ross lynch, and ross and lauragrafika edit, ross lynch, and laura marano

 On w tym samym momencie spojrzał na mnie. Wiedziałam 

że myśli to samo co ja, przeszły mnie ciarki, nagle znalazł się
blisko mnie

-Laura..?

-Ross * powiedziałam patrząc w jego oczy * chce czego.
*Spróbować dotknęłam jego policzka i musnęłam jego usta.

#wattpad #humor ok lo dije ...iba hablar sobre Courtney ,se que cuando el lean el titulo las fans de RAURA no van a queren ni leerlo pero esta pagina es para descargar el ODIO o el cariño (si leen esto las fans de ROURTNEY) que tenemos hasta esta persona o como muchos le dicen "la corneta" o "la tal corni"    ESTA...
Kiedy otworzyłam na nowo oczy byłam w szoku, Ross nadal  był przytulony do Mai, która chwyciła mocno go za dłoń i powiedziała.

-Tak jesteśmy razem * uśmiechali 
się oboje do kamery a ja, poczułam ból. Nie spodobało mi się, a nie powinno przecież nic nie czuję do tego chłopaka. Więc o co chodziło.?

-Laura, zagapiłaś się na Rossa * powiedziała moja siostra
 spojrzałam na nią. A może jednak coś mnie i tego blondyna łączy>? * Jak długo jest z Mają? * spytałam co zaciekawiło rodzeństwo chłopaka. Każdy spojrzał na każdego, to wyglądało coś w stylu , pamięta..?.

Znalezione obrazy dla zapytania laura marano gif-Praktycznie rzecz biorąc rok. * 
Powiedziała jego siostra a mnie zrzedła mina. Nie ja i Ross nie mogliśmy być razem.

-Zapytaj * powiedział śmiało Rick, spojrzałam na niego, zapytać czy nie, wezmą mnie za wariatkę, czy nie.?. Już ośmieliłam się coś mruknąć kiedy i nas wezwali na czerwony dywan. Nie  a jeśli to ostatnia szansa. Nigdy się nie dowiem, co łączyło mnie z Rosse Lynchem. Zrobili nam kilka zdjęci
.

-Laura Marano, wyglądasz ślicznie?, dobrze się czujesz? *
 zapytał jeden z redaktorów.* Spojrzałam na niego


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 I pomyśleć że to tylko jedna chwila jedyne 3 miesiące na to że się w sobie zakochaliśmy. To nie były 3 miesiące tylko całe życie nigdy tego nie zapomnę....


Chciałam zrobić inne zakończenie niż takie jak jest zazwyczaj.... Dobre kilka lat później główni bohaterzy są razem itp. Chciałam wam przypomnieć całe 3 sezony tego wszystkiego. Całe 45 rozdziałów w jednym. ( To tylko kilka fragmentów z początków a jest jeszcze tyle do wybrania )